Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu
RegistruotisAsociacija „Klaipėdos regionas“
Pajūris360°
Problema
Remiantis Pasaulio turizmo organizacijos (WTO) analize, 83 proc. pasaulio šalių turizmas yra vienas iš 5 pajamas teikiančių sektorių. Kasmet Lietuvoje keliauja apie 2 milijonus turistų, kurie įneša apie 742 mln. EUR į šalies ekonomiką. Lietuvoje turizmas sudaro apie 4 % visų prekių ir paslaugų eksporto. Tai yra tik apie 3 kartus mažiau už žemės ūkio produkcijos eksportą. Pasauliniu mastu turizmo sektorius kasmet auga apie 4 % ir jo svarba ekonomikoje tik didėja. Didelę reikšmę turizme turi internetas ir informacinių technologijų naudojimo tendencijos. Jau 2010 m. 90 % asmenų planuodami savo kelionę naudojosi internete skleidžiama informacija. Interneto svarba turizmo komercijoje akivaizdi, nes net 65 % turistų rezervuoja nakvynės paslaugas internetu. Nepaisant vartotojų elgesio pokyčių Lietuvos turizmo informacija pateikiama tradiciniais sklaidos kanalais. Dauguma Lietuvos turizmo populiarinimo priemonių tinka kelionių agentūrų klientams, kurie sudaro vos 10 % visų Lietuvos turistų. Individualūs turistai susiduria su turistinės informacijos ir paslaugų prieinamumo problema. Tinkamai panaudojant e-rinkodaros priemones Lietuva didintų šalies žinomumą, turistinių objektų lankomumą ir turistų pasitenkinimą kelione. Šios rotacijos metu konsultuoju 7-as Vakarų Lietuvos savivaldybes rengiant e-rinkodaros planą turizmui.