Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu

Registruotis
Grįžti

Lietuvos bankas

Siekis – efektyviausia vidinė komunikacija visame viešajame sektoriuje

2015 m. gegužės 1 d. - 2015 m. rugpjūčio 31 d.

Problema

Efektyvi vidinė komunikacija yra vienas svarbiausių organizacijos sėkmingo funkcionavimo elementų, užtikrinančių sklandžią veiklą, kuriančių darnius darbuotojų ir vadovybės tarpusavio santykius bei darančių įtaką sprendimo priėmimo procesams. Tyrimai rodo, jog darbuotojai įdeda du kartus daugiau pastangų atlikdami savo darbą ir beveik keturis kartus dažniau teigiamai atsiliepia apie savo organizaciją kitiems, kai jie yra patenkinti organizacijoje vykstančiais vidinės komunikacijos procesais. Efektyvus informacijos valdymas lemia darbuotojų įsitraukimą, pasitenkinimą ir mažina jų kaitą.

Rotacijos metu su Pauliumi Valiuliu pirmiausia tyrėme Lietuvoje veikiančių didžiųjų įmonių vidinės komunikacijos praktikas. Buvo analizuotos šios kompanijos: TEO, Omnitel, If, ERGO, SEB, Swedbank, Barclays, Mars. Taip pat domėjomis Baltijos ir Šiaurės šalių centrinių bankų gerosiomis patirtimis.

Vėliau atlikome Lietuvos banko vidinės komunikacijos auditą, kuriame analizavome horizontalią komunikaciją (tarp padalinių, įgūdžių dalinimosi praktikas tarp darbuotojų), vertikalią komunikaciją (tarp vadovų ir darbuotpjų, tarp valdybos ir darbuotojų, Lietuvos banko tikslų, vertybių, rezultatų žinomumą tarp darbuotojų). Taip pat analizavome vidinės komunikacijos kanalo – intraneto Mano LB naudingumą, efektyvumą bei atitikimą darbuotojų poreikiams.

Atsižvelgiant į tyrimo rezultatus, sukūrėme vidinės komunikacijos gerinimo veiksmų planą, kurį pristatėme Lietuvos banko tarnybų ir savarankiškų padalinių vadovams, aptarėme su Komunikacijos ir Personalo departamentais. Šis dokumentas buvo pristatytas Lietuvos banko Valdybos nariams, kurie dokumentą patvirtino. Galiausiai su dokumento turiniu ir nuveiktais rezultatais supažindinomo banko darbuotojus, pakvietę į du atvirus susitikimus bei išplatindami informaciją vidiniame intranete.

Vidinės komunikacijos komercinių įmonių gerąja praktika taip pat pasidalinome su LR Vyriausybės darbuotojais bei Specialiųjų tyrimų tarnybos tarnautojais.

Projekto failai

Dalyviai

Panašūs projektai

2025 m. rugsėjo 9 d. - 2026 m. kovo 6 d.

Inovatyvių vaistų prieinamumo gerinimas Lietuvoje

LR sveikatos apsaugos ministerija

Projekto tikslas – nustatyti, kaip Lietuva galėtų pagerinti inovatyvių vaistų prieinamumą pacientams ir taip sustiprinti savo konkurencingumą Europos Sąjungoje.
2025 m. rugsėjo 9 d. - 2026 m. kovo 6 d.

DI įrankių taikymo pacientų triaže galimybių vertinimas

LR sveikatos apsaugos ministerija

Projekto tikslas – išanalizuoti DI įrankių pritaikomumą Lietuvos sveikatos sistemoje efektyviam pacientų paskirstymui.
2025 m. rugsėjo 9 d. - 2026 m. kovo 6 d.

Aukštos vertės bioekonomikos link: galimybių nacionalinei strategijai paieška

LR ekonomikos ir inovacijų ministerija

Projekto tikslas – remti Lietuvos nacionalinės bioekonomikos strategijos plėtrą apibrėžiant pagrindines politikos ir reguliavimo priemones, kurios sudarytų sąlygas didesnės pridėtinės vertės bioproduktų kūrimui.
2025 m. rugsėjo 9 d. - 2026 m. kovo 6 d.

Efektyvesnio regionų plėtros tarybų funkcijų modelio kūrimas

LR Prezidento kanceliarija

Projekto tikslas – mažinti regioninę atskirtį ir skatinti tvarų vystymąsi įgalinant regionų plėtros tarybas prisidėti formuojant regioninės politikos kryptis ir strategiją, efektyviau įgyvendinti politiką regiono lygmenyje ir koordinuoti bendradarbiavimą.
2025 m. rugsėjo 9 d. - 2026 m. kovo 6 d.

Veiksmingos kalbinės ir sociokultūrinės integracijos užsieniečiams sistemos kūrimas

LR kultūros ministerija

Projekto tikslas – parengti strategines gaires užsieniečių ir grįžtančių lietuvių kalbinės ir sociokultūrinės integracijos sistemos kūrimui.  
2025 m. rugsėjo 9 d. - 2026 m. kovo 6 d.

Amžiui draugiškos darbo aplinkos kūrimo skatinimas Lietuvoje

LR socialinės apsaugos ir darbo ministerija

Projekto tikslas – sukurti nacionalinę iniciatyvą, kuri skatintų Lietuvos darbdavius kurti amžiui draugišką darbo aplinką, mažintų amžizmą ir sistemingai įtrauktų 50+ amžiaus žmones į darbo rinką.