Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu

Registruotis
Grįžti

Lietuvos bankas

Siekis – efektyviausia vidinė komunikacija visame viešajame sektoriuje

2015 m. gegužės 1 d. - 2015 m. rugpjūčio 31 d.

Problema

Efektyvi vidinė komunikacija yra vienas svarbiausių organizacijos sėkmingo funkcionavimo elementų, užtikrinančių sklandžią veiklą, kuriančių darnius darbuotojų ir vadovybės tarpusavio santykius bei darančių įtaką sprendimo priėmimo procesams. Tyrimai rodo, jog darbuotojai įdeda du kartus daugiau pastangų atlikdami savo darbą ir beveik keturis kartus dažniau teigiamai atsiliepia apie savo organizaciją kitiems, kai jie yra patenkinti organizacijoje vykstančiais vidinės komunikacijos procesais. Efektyvus informacijos valdymas lemia darbuotojų įsitraukimą, pasitenkinimą ir mažina jų kaitą.

Rotacijos metu su Pauliumi Valiuliu pirmiausia tyrėme Lietuvoje veikiančių didžiųjų įmonių vidinės komunikacijos praktikas. Buvo analizuotos šios kompanijos: TEO, Omnitel, If, ERGO, SEB, Swedbank, Barclays, Mars. Taip pat domėjomis Baltijos ir Šiaurės šalių centrinių bankų gerosiomis patirtimis.

Vėliau atlikome Lietuvos banko vidinės komunikacijos auditą, kuriame analizavome horizontalią komunikaciją (tarp padalinių, įgūdžių dalinimosi praktikas tarp darbuotojų), vertikalią komunikaciją (tarp vadovų ir darbuotpjų, tarp valdybos ir darbuotojų, Lietuvos banko tikslų, vertybių, rezultatų žinomumą tarp darbuotojų). Taip pat analizavome vidinės komunikacijos kanalo – intraneto Mano LB naudingumą, efektyvumą bei atitikimą darbuotojų poreikiams.

Atsižvelgiant į tyrimo rezultatus, sukūrėme vidinės komunikacijos gerinimo veiksmų planą, kurį pristatėme Lietuvos banko tarnybų ir savarankiškų padalinių vadovams, aptarėme su Komunikacijos ir Personalo departamentais. Šis dokumentas buvo pristatytas Lietuvos banko Valdybos nariams, kurie dokumentą patvirtino. Galiausiai su dokumento turiniu ir nuveiktais rezultatais supažindinomo banko darbuotojus, pakvietę į du atvirus susitikimus bei išplatindami informaciją vidiniame intranete.

Vidinės komunikacijos komercinių įmonių gerąja praktika taip pat pasidalinome su LR Vyriausybės darbuotojais bei Specialiųjų tyrimų tarnybos tarnautojais.

Projekto failai

Dalyviai

Panašūs projektai

2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Bendradarbiavimo tarp kultūros ir kūrybinių industrijų bei kitų sektorių didinimas skatinant socialinių inovacijų kūrimąsi

LR kultūros ministerija

Projekto tikslas – skatinti socialinių inovacijų kūrimąsi remiantis bendradarbiavimu tarp KKI ir kitų sektorių.
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Žiediškumo link: pastato (ar jo elementų) pakartotinio naudojimo skatinimas reguliacinėmis priemonėmis

LR Aplinkos ministerija

Projekto tikslas – diegti žiedinės ekonomikos praktikas Lietuvos statybos sektoriuje parengiant rekomendacijas, kaip skatinti pakartotinio pastatų (ar jų elementų) naudojimą Lietuvoje. 
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Tarptautinių partnerysčių vystymas įgyvendinant darnaus vystymosi veiklas

LR užsienio reikalų ministerija

Šio projekto tikslas – vystyti tarptautines ir nacionalines partnerystes siekiant skatinti Lietuvos siūlomų tvarių sprendimų taikymą vystomojo bendradarbiavimo srityje. Šiam tikslui planuojama pasitelkti Lietuvos žaliųjų sprendimų katalogą.
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Mažėjančios darbo jėgos kompensavimas naujosiomis technologijomis

LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

Projekto tikslas – pasiūlyti galimus sprendimus, kaip kompensuoti mažėjančią darbo jėgą naujosiomis technologijomis. 
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Technologinės įžvalgos taikymas 2028–2034 m. Sumaniosios specializacijos strategijai

Inovacijų agentūra

Šio projekto tikslas – pateikti gaires ir rekomendacijas dėl technologinių įžvalgų naudojimo Lietuvos S3 planavime 2028–2034 m. cikle. Gairės bus orientuotos į išankstinį mąstymą (ang. Anticipatory thinking) ir planavimą, suderintą su ilgalaikiais Lietuvos ekonomikos ir inovacijų tikslais.
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Efektyvių reguliacinių priemonių inovacijoms, naujų technologijų sukūrimui ir vystymui skatinti identifikavimas

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Projekto tikslas – nustatyti ir rekomenduoti, kurios ir kokiais būdais reguliavimo priemonės būtų veiksmingiausios skatinant Lietuvos įmones kurti inovatyvius produktus.