Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu

Registruotis
Grįžti

Vyriausybės kanceliarija

Jaunimo užimtumo priemonių rinkodara

2015 m. sausio 5 d. - 2015 m. rugpjūčio 31 d.

Problema

Nors per vienerius metus jaunimo (16 – 29 metų) nedarbo lygis sumažėjo 3,4%, šiuo metu jis siekia 17,5% ir išlieka opia ne tik Lietuvos, bet ir visos Europos problema. Itin prasta situacija Lietuvos regionuose – Alytaus apskrityje jaunimo nedarbas siekia 32,4%, o Utenos – net 38,5%. Sprendžiant šią prioritetinę problemą, visos Europos Sąjungos mastu buvo sukurta Jaunimo garantijų iniciatyva, kuri pradeda įsibėgėti ir Lietuvoje. Svarbu, jog ženkliai išaugęs finansavimas būtų panaudojamas kuo efektyviau ir Jaunimo garantijų iniciatyvos teikiamomis galimybėmis pasinaudotų kuo daugiau jaunų žmonių.

Lietuvoje jau dabar egzistuoja daugybė priemonių jaunimo nedarbui mažinti, užimtumui didinti bei verslumui skatinti: įdarbinimas subsidijuojant, darbo įgūdžių rėmimas, daugybė motyvavimo ir profesinio orientavimo seminarų. Įvairūs projektai, tokie kaip „Pasitikėk Savimi”, „Savanorystė – pirmasis žingsnis sėkmingos karjeros link”, „Jaunimo savanoriška tarnyba”, padėjo ne vienam jaunam žmogui įsitvirtinti darbo rinkoje. Taip pat skatinamas ir jaunimo verslumas – teikiami verslo krepšeliai, konsultacijos, lengvatinės paskolos.

Jaunimo užimtumo skatinime dalyvauja didelis skaičius institucijų ir organizacijų, kurios vykdo skirtingas priemones, viešina jas skirtingais kanalais, bei turi skirtingus resursus komunikacijai, tačiau dėl integracijos ir bendradarbiavimo trūkumo bei prasto Darbo biržos įvaizdžio jaunimo auditorija nėra pakankamai informuojama apie visas vykdomas priemones ir projektus. Dažnai nėra skiriamas pakankamas dėmesys jaunimo auditorijos ypatumus atitinkančiam viešinimui. Todėl bendradarbiaudami ir konsultuodamiesi su Jaunimo garantijų iniciatyvoje dalyvaujančiomis institucijomis ir organizacijomis, atlikome išsamią esamos komunikacijos analizę. Remdamiesi geraisiais užsienio bei vietos pavyzdžiais sudarėme komunikacijos efektyvinimo planą ir sieksime įgyvendinti konkrečias priemones, kurios leis efektyviau informuoti jaunimą, pateikiant visą informacijos paketą vienoje vietoje. Siekiant užtikrinti nuoseklų komunikacijos koordinavimą ir teikiamų paslaugų gerinimą nagrinėsime jaunimo galimybių rinkodaros priežiūros mechanizmo įgyvendinimo alternatyvas ir skatinsime tokio mechanizmo atsiradimą.

Projekto failai

Dalyviai

Panašūs projektai

2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Aukštųjų technologijų įmonių plėtros skatinimas Lietuvos laisvosiose ekonominėse zonose

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Projekto tikslas – pateikti rekomendacijas dėl reguliacinės aplinkos ir inovacijų ekosistemos pokyčių, kurios skatintų aukštųjų technologijų įmonių plėtrą Lietuvos laisvosiose ekonominėse zonose.
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Ateities iššūkiams parengto užsieniečių integracijos strateginio valdymo modelio kūrimas

LR Vyriausybės kaceliarija

Projekto tikslas – parengti užsienio šalių pavyzdžiais, duomenimis ir ateities įžvalgomis paremtus siūlymus dėl užsieniečių integracijos sistemos valdymo ir kitų su imigracija susijusių veiksmų, juos teikti sprendimų priėmėjams ir integruoti atnaujinant Lietuvos migracijos politikos gaires.
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Reguliacinės smėliadėžės sistemos sukūrimas gyvybės mokslų sektoriuje Lietuvoje

Inovacijų agentūra

Šio projekto tikslas – sukurti ir pasiūlyti reguliacinės smėliadėžės sistemą, pritaikytą Lietuvos gyvybės mokslų sektoriui.
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Dirbtinio intelekto akto įgyvendinimui reikalingų kompetencijų žemėlapio kūrimas

LR Ryšių reguliavimo tarnyba

Šio projekto tikslai – 1) nustatyti, kuriuose Lietuvos sektoriuose kuriamos didelės rizikos DI sistemos; 2) įvertinti reguliavimo institucijų kompetencijas, susijusias su DI akto reikalavimais šioms DI sistemoms; 3)pateikti pasiūlymą, kaip užpildyti nustatytus kompetencijų trūkumus.
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Lietuvos gynybos ekosistemos stiprinimas

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Šio projekto tikslas – nustatyti pagrindinius bendrus iššūkius, su kuriais susiduria gynybos įmonės ir išsiaiškinti, kurie viešojo sektoriaus įrankiai Lietuvoje turi didžiausią potencialą paskatinti proveržį gynybos pramonėje. 
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Vieningos viešojo transporto kelionių planavimo ir bilietų sistemos modelio kūrimas

LR Susisiekimo ministerija

Projekto tikslas – kartu su Susisiekimo ministerijos Ateities susisiekimo politikos grupės komanda parengti vieningos viešojo transporto kelionių planavimo ir bilietų sistemos modelį numatant reikiamus teisėkūros, organizacinės ir koordinacinės atsakomybės, kompetencijų vystymo, technologinius bei reikiamo biudžeto aspektus.