Grįžti
Agnė Pakšytė
2023/24

Agnė Pakšytė

Linkedin

Išsilavinimas:

  • Istorijos magistras, Oksfordo universitetas (Didžioji Britanija)
  • Politikos mokslų ir tarptautinių ryšių bakalauras, cum laude, Sciences Po universitetas (Prancūzija)
  • Tarptautiniai mainai, McGill universitetas (Kanada)

Profesinė patirtis:

4+ metai darbo patirties Lietuvos nevyriausybiniame sektoriuje:

  • Laisvai samdoma žmogaus teisių tyrėja ir edukatorė
  • Projektų ir advokacijos vadovė Lietuvos žmogaus teisių centre
  • Dokumentinio žmogaus teisių kino festivalio „Nepatogus kinas“ renginių koordinatorė

Motyvacija

Dirbama nevyriausybiniame sektoriuje iš arti mačiau nepakankamo dėmesio žmogaus teisių užtikrinimui kainą. Klausantis pažeidžiamų bendruomenių atstovų istorijų, vedant edukacinius užsiėmimus jaunimui regionuose ar analizuojant socialinės atskirties situaciją Lietuvoje vis galvojau: „Galim geriau“. Tikiu, kad kokybiškas žmogaus teisių užtikrinimas yra tvaraus, tolygaus ir demokratiško visuomenės progreso pagrindas, todėl pabaigus magistro studijas Oksfordo universitete, norėjau sugrįžti į Lietuvą ir tęsti darbus žmogaus teisių srityje. Džiaugiuosi ir didžiuojuosi turėdama galimybę būti „Kurk Lietuvai“ programos dalimi ir prisidėti prie teigiamų pokyčių Lietuvoje.

Rotacija

1
2023 m. rugsėjo 7 d. - 2024 m. kovo 1 d.

Lietuvos žmogaus teisių sistemos žemėlapis

LR Teisingumo ministerija

Kad tarptautinių susitarimų įsipareigojimai galėtų būti efektyviai įgyvendinti, o žmogaus teisių sritis vystytis ir stiprėti, būtina diagnozuoti žmogaus teisių sistemos spragas Lietuvoje. Projekto „Lietuvos žmogaus teisių sistemos žemėlapis“ ambicija yra atvirai prieinama Lietuvos žmogaus teisių lauko, atsakomybių ir funkcijų schema, sudaryta drauge su suinteresuotomis šalimis ir leidžianti greitai ir lengvai šalims priskirti žmogaus teisių problematiką. 
2
2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Darbo rinkos poreikių ir bedarbių įgūdžių atotrūkis: sprendimai bedarbių švietimo srityje

LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

Projekto tikslas – optimizuoti paramos mokymuisi priemonių sistemą taip, kad ji būtų: (1) tikslingiau orientuota į bedarbių integraciją darbo rinkoje; (2) prieinama didesnei daliai bedarbių.