Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu
RegistruotisŪkio ministerija
Socialinio verslo analizė Lietuvoje ir plėtros gairės 2012-2020 metams
Problema
Socialinis verslas (SV) – tai visuomeninę misiją vykdančios organizacijos, kurios taiko verslo strategijas siekdamos apibrėžto socialinio ar aplinkosaugos tikslo. Socialinio verslo siekis ne tik atnešti finansinę grąžą, bet ir visuomeninę naudą, dažnai prilyginamas socialiai atsakingos įmonės veiklai. Tačiau socialinis verslas, skirtingai nuo tradicinio verslo modelių, ne tik turi socialinių tikslų – visuomeninė nauda jiems yra esminis principas, pagal kurį sprendžiama apie veiklos sėkmę. Šiuo metu Lietuvoje socialinis verslas yra tik pradinėje stadijoje, o informacijos pakankamai taip pat nėra. Todėl mano projekto tikslas skatinti socialinių verslų steigimą ir gerinti viešinimą apie socialinių verslų teikiamą naudą ir privalumus.