Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu
RegistruotisVšĮ „Investuok Lietuvoje“
Skaitmeninės rinkodaros priemonių plano parengimas ir įgyvendinimas
Problema
Lietuvai turint geras pozicijas tiesioginėms užsienio investicijoms (TUI) pritraukti svarbu ir tikslingai komunikuoti Lietuvos investicinės aplinkos tinkamumą potencilaiems užsienio investuotojams. Konkurencijai dėl TUI pritraukimo didžiulė ne tik tarp Baltijos šalių, bet ir platesniu Centrinės ir Rytų Europos regiono mastu, tad labai svarbu diferencijuoti Lietuvą kaip patraukliausią vietą užsienio įmonių TUI nukreipti.
Marketingo įrankiai gali pasiekti kompanijas dar prieš joms kontaktuojant su tokiomis TUI skatinimo agentūromis, kaip VšĮ ‚Investuok Lietuvoje‘, todėl svarbu, kad šiais kanalais pateikiama informacija būtų pati aktualiausia ir pristatytų Lietuvą kaip tinkamiausią vietą užsienio kompanijų funkcijų perkėlimui ar veiklos plėtrai. Pagrindinė mano projekto užduotis – naudojant statistines duomenų bazes, VšĮ „Investuok Lietuvoje“ specialistų žinias bei geruosius užsienio šalių pavyzdžius, sugeneruoti Lietuvos patrauklumą efektyviausiai atspindinčius informacijos paketus, kuriuos būtų galima naudoti įvairuose marketingo įrankiuose.