Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu

Registruotis
Grįžti

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Rekomendacijos Lietuvos GameDev industrijos plėtrai

2022 m. kovo 7 d. - 2022 m. rugsėjo 6 d.

Problema

Žaidimų industrija yra viena sparčiausiai augančių pasaulyje, o prieš keletą metų aplenkė ir tokias kaip kino ir muzikos industrijas. Šiuo metu GameDev industrija sugeneruoja apie 165 milijardus eurų, o tai yra gerokai daugiau nei pastarosios dvi kartu sudėjus.

Lietuvoje taip pat pastebimas spartus žaidimo industrijos augimas, kuris per pastaruosius keletą metų jau pasiekė 150 ml EUR. Stebint pasaulines tendencijas ir toliau augant žaidėjų skaičiui, bei žaidimų industrijos sąveiką su kitais sektoriais tokiais kaip: kultūra; edukacija; IT plėtra taisyklinga ir toliau užtikrinti sklandžią ir efektyvią GameDev sektoriaus plėtra Lietuvoje. Norint tai užtikrinti reikėtų atsižvelgti ir į galimybes tam tikromis priemonėmis sukurti ekosistemą, kuri būti patraukli Lietuvos rinkos dalyviams tiek užsienio kapitalo įmonėms perkelti dalį ar visą veiklą į Lietuvą.

Investuok Lietuvoje matydama industrijos potencialą siekia išsianalizuoti esamą rinkos situaciją, gerąja šalių praktiką ir tuo pagrindu išsigryninti rekomendacijas, kurių įgyvendinimas galėtų būti pagrindas tokiai ekosistemai.

Tikslas

Projekto tikslas – Surinkti bei susisteminti Lietuvos žaidimų industrijos informaciją, išanalizuoti gerąją šalių praktiką ir šios informacijos pagrindu parengti rekomendacijas, kurių pagrindu galėtų būti skatinama tolimesnė žaidimų industrijos plėtra.

Projekto eiga

2022/04/15

Pasaulinės GameDev industrijos rinkos apžvalga

2022/05/15

Lietuvos GameDev industrijos apžvalga

2022/06/15

Užsienio šalių geroji praktika GameDev industrijoje

2022/07/15

Lietuvos GameDev industrijos dalyviams išsiųsto klausimyno rezultatų pristatymas

2022/08/15

Rekomendacijų apie GameDev industrijos kūrimą / vystymą Lietuvoje pristatymas

Projekto failai

Rezultatas

Surinkta ir išanalizuota atnaujinta informacija apie industriją, leidžianti geriau suprasti vietinės GameDev industrijos poreikius, bei remiantis gerosiomis užsienio šalių praktikomis parengtos rekomendacijos industrijos ekosistemos vystymui.

Dalyviai

2021/22
Ignas Marcinkevičius
Ignas Marcinkevičius

Panašūs projektai

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Žaliųjų inovacijų plėtra į užsienį pasitelkiant vystomojo bendradarbiavimo instrumentus

LR Užsienio reikalų ministerija

Projekto tikslas – suformuoti žaliųjų inovacijų plėtros į šalių partnerių rinkas per vystomojo bendradarbiavimo priemones modelį, kuris remsis unikaliu Lietuvos finansinių mechanizmų verslui remti klimatu, prisidės prie ekonominės diplomatijos tikslų įgyvendinimo, skatins žaliųjų produktų eksportą ir turės poveikį įgyvendinant darnaus vystymosi tikslus.

Dalyviai: Aušra Raulušonytė

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Lietuvos kriptoturto rinkos analizė ir plėtra

„Investuok Lietuvoje“

Projekto tikslas – ištyrus Lietuvos ir užsienio kapitalo kriptoturto rinkas, suformuoti Lietuvos kriptoturto vertės pasiūlymą stipriausioms užsienio kapitalo įmonėms. Sukūrus šį vertės pasiūlymą, planuojama inicijuoti dialogą su užsienio kapitalo įmonėmis taip siekiant į Lietuvą pritraukti patikimiausias ir didžiausias pasaulio kriptoturto rinkos įmones. 

Dalyviai: Viktorija Orlovaitė

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Pakartotinio elektronikos naudojimo skatinimas Lietuvos viešajame sektoriuje

LR ekonomikos ir inovacijų ministerija

Projekto tikslas – skatinti pakartotinį elektronikos naudojimą viešajame sektoriuje turto įsigijimo, naudojimo ir nurašymo tvarkoje identifikuojant ir praplečiant galimybes, kaip teikti prioritetą pakartotiniam elektronikos naudojimui. 

Dalyviai: Rūta Kukulskytė

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Žinių algoritmas: dirbtinio intelekto taikymas Lietuvos žurnalistikoje

LR Kultūros ministerija

Projekto tikslas – atlikti DI įrankių taikymo Lietuvos žurnalistikoje praktikos tyrimą: atskleisti DI naudojimo žurnalistikoje mastą ir įvairovę, suprasti DI naudojimą supančias baimes, stigmas ir iššūkius, skatinti etišką, saugų ir skaidrų DI įrankių naudojimą žurnalistikoje.

Dalyviai: Agnė Mikštienė

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Persikėlimo patirtys: aukštos profesinės kvalifikacijos migrantų istorijų tyrimas

Work in Lithuania

Projekto tikslas – atskleisti pagrindinius Lietuvoje gyvenančių aukštos profesinės kvalifikacijos užsieniečių persikėlimą nulėmusius veiksnius, jų lūkesčius ir asmeninę patirtį.

Dalyviai: Barbora Sharrock

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Darbo rinkos poreikių ir bedarbių įgūdžių atotrūkis: sprendimai bedarbių švietimo srityje

LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

Projekto tikslas – optimizuoti paramos mokymuisi priemonių sistemą taip, kad ji būtų: (1) tikslingiau orientuota į bedarbių integraciją darbo rinkoje; (2) prieinama didesnei daliai bedarbių.

Dalyviai: Agnė Pakšytė, Gintarė Petrauskaitė