Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu
RegistruotisSeimo Komunikacijos departamentas
LR Seimo socialinių medijų strategijos kūrimas ir įgyvendinimas
Problema
Lietuvoje Parlamentu bene labiausiai nepasitikima, o didžiausia nepasitikinčių auditorija yra jaunimas. Štai iš 1132000 Facebook vartotojų Lietuvoje (šis skaičius išaugo 72120 per pastaruosius šešis mėnesius) daugiau negu pusę sudaro 18-34 metų vartotojai (socialbakers.com informacija). Dauguma pasaulio Parlamentų jau seniai aktyviai dalyvauja socialiniuose tinkluose, arba, blogiausiu atveju, jau šiandien kuria socialinių medijų strategijas. Manau, kad užtenka internete matyti vien pavojų liūną ir laikas nebebijoti žmonių, kuriems ši institucija ir turi būti skaidri ir atskaitinga.
Mano projekto tikslas – sukurti socialinių medijų strategiją, kuri apims kitų šalių socialinių medijų strategijos ir įgyvendinimo analizę bei detalius veiksmus, kurių turi imtis Parlamentas, siekdamas pradėti dalyvauti socialinių medijų erdvėje.