Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu

Registruotis
Grįžti

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Lietuvos įvaizdžio formavimas masiniam verslo auditorijų pasiekimui

2020 m. kovo 9 d. - 2020 m. rugsėjo 4 d.

Problema

VšĮ „Investuok Lietuvoje” tiesioginių užsienio investicijų (toliau TUI) projektų pritraukimo praktika rodo, kad Lietuvos galimybės laimėti projektą stipriai išauga jai patekus į galutinį sąrašą (angl. shortlist) – verta paminėti, kad net tada, kai konkuruojama su stipresniais regiono konkurentais. Visgi, matoma aiški problema, kad Lietuva per retai patenka net į išplėstinį svarstomų lokacijų sąrašą (angl. longlist) net 71 proc. įmonių dar iki kreipimosi į investicinių lokacijų parinkimo (angl. site selection) konsultantus susidaro pageidautinų lokacijų sąrašą – tampa akivaizdu, kiek daug šalies pasirinkimo klausimu lemia arba ankstesnės potencialių klientų patirtys, šalies žinomumas bei jos reputacija, arba sistemingai ir apgalvotai parengtos rinkodaros priemonės ir jų turinys.

2015 m. Vilmorus atlikto tyrimo metu, 23 proc. respondentų VšĮ „Investuok Lietuvoje” tikslinėse rinkose nurodė, jog apie Lietuvą žino per mažai, kad galėtų vertinti jos patrauklumą vystyti verslą. O paprašyti įvertinti Lietuvos patrauklumą Baltijos regiono šalių tarpe, net 72 proc. respondentų nurodė, kad nemato skirtumų tarp šalių (Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, Čekija), arba per menkai apie jas žino. Praėjus penkeriems metams, situacija nekito, tai patvirtintina ir Lietuvos įvaizdžio tyrimo rezultatai.

Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse užsienio šalyse ir šalies gyventojų Lietuvos vertinimo tyrimas, atliktas 2019 m. pabaigoje, parodė, kad Lietuva, nors ir vertinama palankiai, bet apie ją nepakankamai žinoma. Taip pat, kad Lietuvai trūksta atpažįstamumo, formuojamo tikslinėmis rinkodaros priemonėmis – tik 28 proc. apklaustųjų žinojo apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta.

Tuo tarpu potencialas auginti Lietuvos svarstymų skaičių, didinat Lietuvos žinomumą ir aiškesnį jos konkurencinio pranašumo suvokimą, yra didžiulis. „FDI markets” duomenimis, 2018-2019 m. CRE (Centriniame Rytų Europos) regione vyko net 1902 TUI projektai.

Tikslas

Parengti rinkodaros strategijos gaires, nukreiptas į masiškumą, kurios padėtų formuoti nuoseklų ir vieningą Lietuvos įvaizdį užsienio verslo auditorijų tarpe bei didintų šalies galimybes atsirasti išplėstiniuose svarstomų lokacijų sąrašuose.

Projekto eiga

2020/04/24

Atlikta esamos situacijos analizė, identifikuojant masinės rinkodaros priemones ir naudą

2020/05/29

Atlikta gerosios užsienio šalių praktikos analizė, siekiant išanalizuoti sėkmingiausius masinės rinkodaros pavyzdžius ir parengti juos aptarimui su užsienio šalių ekspertais

2020/06/19

Atliktas konsultacijų ciklas su užsienio šalių marketingo ekspertais dėl masinių rinkodaros priemonių panaudojimo B2B pasiekimui

2020/07/14

Atliktas konsultacijų ciklas su Lietuvos ir užsienio marketingo ekspertais dėl masinių rinkodaros priemonių panaudojimo B2B pasiekimui

2020/09/03

Parengtas masinės rinkodaros taikymo modelis ir rekomendacijos organizacija

2020/09/03

Projekto pristatymas LRVK

Projekto failai

Dalyviai

2019/20
Inga Urbšytė
Inga Urbšytė

Panašūs projektai

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Lietuvos kriptoturto rinkos analizė ir plėtra

„Investuok Lietuvoje“

Projekto tikslas – ištyrus Lietuvos ir užsienio kapitalo kriptoturto rinkas, suformuoti Lietuvos kriptoturto vertės pasiūlymą stipriausioms užsienio kapitalo įmonėms. Sukūrus šį vertės pasiūlymą, planuojama inicijuoti dialogą su užsienio kapitalo įmonėmis taip siekiant į Lietuvą pritraukti patikimiausias ir didžiausias pasaulio kriptoturto rinkos įmones. 

Dalyviai: Viktorija Orlovaitė

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Pakartotinio elektronikos naudojimo skatinimas Lietuvos viešajame sektoriuje

LR ekonomikos ir inovacijų ministerija

Projekto tikslas – skatinti pakartotinį elektronikos naudojimą viešajame sektoriuje turto įsigijimo, naudojimo ir nurašymo tvarkoje identifikuojant ir praplečiant galimybes, kaip teikti prioritetą pakartotiniam elektronikos naudojimui. 

Dalyviai: Rūta Kukulskytė

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Žinių algoritmas: dirbtinio intelekto taikymas Lietuvos žurnalistikoje

LR Kultūros ministerija

Projekto tikslas – atlikti DI įrankių taikymo Lietuvos žurnalistikoje praktikos tyrimą: atskleisti DI naudojimo žurnalistikoje mastą ir įvairovę, suprasti DI naudojimą supančias baimes, stigmas ir iššūkius, skatinti etišką, saugų ir skaidrų DI įrankių naudojimą žurnalistikoje.

Dalyviai: Agnė Mikštienė

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Persikėlimo patirtys: aukštos profesinės kvalifikacijos migrantų istorijų tyrimas

Work in Lithuania

Projekto tikslas – atskleisti pagrindinius Lietuvoje gyvenančių aukštos profesinės kvalifikacijos užsieniečių persikėlimą nulėmusius veiksnius, jų lūkesčius ir asmeninę patirtį.

Dalyviai: Barbora Sharrock

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Darbo rinkos poreikių ir bedarbių įgūdžių atotrūkis: sprendimai bedarbių švietimo srityje

LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

Projekto tikslas – optimizuoti paramos mokymuisi priemonių sistemą taip, kad ji būtų: (1) tikslingiau orientuota į bedarbių integraciją darbo rinkoje; (2) prieinama didesnei daliai bedarbių.

Dalyviai: Agnė Pakšytė, Gintarė Petrauskaitė

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Intelektinių transporto sistemų plėtros galimybės Lietuvoje

LR Susisiekimo ministerija

Projekto tikslas – įvertinti ITS plėtros galimybes Lietuvoje

Dalyviai: Eglė Mordasaitė, Rugilė Dunauskaitė