Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu

Registruotis
Grįžti

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Lietuvos įvaizdžio formavimas masiniam verslo auditorijų pasiekimui

2020 m. kovo 9 d. - 2020 m. rugsėjo 4 d.

Problema

VšĮ „Investuok Lietuvoje” tiesioginių užsienio investicijų (toliau TUI) projektų pritraukimo praktika rodo, kad Lietuvos galimybės laimėti projektą stipriai išauga jai patekus į galutinį sąrašą (angl. shortlist) – verta paminėti, kad net tada, kai konkuruojama su stipresniais regiono konkurentais. Visgi, matoma aiški problema, kad Lietuva per retai patenka net į išplėstinį svarstomų lokacijų sąrašą (angl. longlist) net 71 proc. įmonių dar iki kreipimosi į investicinių lokacijų parinkimo (angl. site selection) konsultantus susidaro pageidautinų lokacijų sąrašą – tampa akivaizdu, kiek daug šalies pasirinkimo klausimu lemia arba ankstesnės potencialių klientų patirtys, šalies žinomumas bei jos reputacija, arba sistemingai ir apgalvotai parengtos rinkodaros priemonės ir jų turinys.

2015 m. Vilmorus atlikto tyrimo metu, 23 proc. respondentų VšĮ „Investuok Lietuvoje” tikslinėse rinkose nurodė, jog apie Lietuvą žino per mažai, kad galėtų vertinti jos patrauklumą vystyti verslą. O paprašyti įvertinti Lietuvos patrauklumą Baltijos regiono šalių tarpe, net 72 proc. respondentų nurodė, kad nemato skirtumų tarp šalių (Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, Čekija), arba per menkai apie jas žino. Praėjus penkeriems metams, situacija nekito, tai patvirtintina ir Lietuvos įvaizdžio tyrimo rezultatai.

Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse užsienio šalyse ir šalies gyventojų Lietuvos vertinimo tyrimas, atliktas 2019 m. pabaigoje, parodė, kad Lietuva, nors ir vertinama palankiai, bet apie ją nepakankamai žinoma. Taip pat, kad Lietuvai trūksta atpažįstamumo, formuojamo tikslinėmis rinkodaros priemonėmis – tik 28 proc. apklaustųjų žinojo apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta.

Tuo tarpu potencialas auginti Lietuvos svarstymų skaičių, didinat Lietuvos žinomumą ir aiškesnį jos konkurencinio pranašumo suvokimą, yra didžiulis. „FDI markets” duomenimis, 2018-2019 m. CRE (Centriniame Rytų Europos) regione vyko net 1902 TUI projektai.

Tikslas

Parengti rinkodaros strategijos gaires, nukreiptas į masiškumą, kurios padėtų formuoti nuoseklų ir vieningą Lietuvos įvaizdį užsienio verslo auditorijų tarpe bei didintų šalies galimybes atsirasti išplėstiniuose svarstomų lokacijų sąrašuose.

Projekto eiga

2020/04/24

Atlikta esamos situacijos analizė, identifikuojant masinės rinkodaros priemones ir naudą

2020/05/29

Atlikta gerosios užsienio šalių praktikos analizė, siekiant išanalizuoti sėkmingiausius masinės rinkodaros pavyzdžius ir parengti juos aptarimui su užsienio šalių ekspertais

2020/06/19

Atliktas konsultacijų ciklas su užsienio šalių marketingo ekspertais dėl masinių rinkodaros priemonių panaudojimo B2B pasiekimui

2020/07/14

Atliktas konsultacijų ciklas su Lietuvos ir užsienio marketingo ekspertais dėl masinių rinkodaros priemonių panaudojimo B2B pasiekimui

2020/09/03

Parengtas masinės rinkodaros taikymo modelis ir rekomendacijos organizacija

2020/09/03

Projekto pristatymas LRVK

Projekto failai

Dalyviai

Panašūs projektai

2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Bendradarbiavimo tarp kultūros ir kūrybinių industrijų bei kitų sektorių didinimas skatinant socialinių inovacijų kūrimąsi

LR kultūros ministerija

Projekto tikslas – skatinti socialinių inovacijų kūrimąsi remiantis bendradarbiavimu tarp KKI ir kitų sektorių.
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Žiediškumo link: pastato (ar jo elementų) pakartotinio naudojimo skatinimas reguliacinėmis priemonėmis

LR Aplinkos ministerija

Projekto tikslas – diegti žiedinės ekonomikos praktikas Lietuvos statybos sektoriuje parengiant rekomendacijas, kaip skatinti pakartotinio pastatų (ar jų elementų) naudojimą Lietuvoje. 
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Tarptautinių partnerysčių vystymas įgyvendinant darnaus vystymosi veiklas

LR užsienio reikalų ministerija

Šio projekto tikslas – vystyti tarptautines ir nacionalines partnerystes siekiant skatinti Lietuvos siūlomų tvarių sprendimų taikymą vystomojo bendradarbiavimo srityje. Šiam tikslui planuojama pasitelkti Lietuvos žaliųjų sprendimų katalogą.
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Mažėjančios darbo jėgos kompensavimas naujosiomis technologijomis

LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

Projekto tikslas – pasiūlyti galimus sprendimus, kaip kompensuoti mažėjančią darbo jėgą naujosiomis technologijomis. 
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Technologinės įžvalgos taikymas 2028–2034 m. Sumaniosios specializacijos strategijai

Inovacijų agentūra

Šio projekto tikslas – pateikti gaires ir rekomendacijas dėl technologinių įžvalgų naudojimo Lietuvos S3 planavime 2028–2034 m. cikle. Gairės bus orientuotos į išankstinį mąstymą (ang. Anticipatory thinking) ir planavimą, suderintą su ilgalaikiais Lietuvos ekonomikos ir inovacijų tikslais.
2024 m. rugsėjo 9 d. - 2025 m. vasario 28 d.

Efektyvių reguliacinių priemonių inovacijoms, naujų technologijų sukūrimui ir vystymui skatinti identifikavimas

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Projekto tikslas – nustatyti ir rekomenduoti, kurios ir kokiais būdais reguliavimo priemonės būtų veiksmingiausios skatinant Lietuvos įmones kurti inovatyvius produktus.