Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu

Registruotis
Grįžti

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Lietuvos įvaizdžio formavimas masiniam verslo auditorijų pasiekimui

2020 m. kovo 9 d. - 2020 m. rugsėjo 4 d.

Problema

VšĮ „Investuok Lietuvoje” tiesioginių užsienio investicijų (toliau TUI) projektų pritraukimo praktika rodo, kad Lietuvos galimybės laimėti projektą stipriai išauga jai patekus į galutinį sąrašą (angl. shortlist) – verta paminėti, kad net tada, kai konkuruojama su stipresniais regiono konkurentais. Visgi, matoma aiški problema, kad Lietuva per retai patenka net į išplėstinį svarstomų lokacijų sąrašą (angl. longlist) net 71 proc. įmonių dar iki kreipimosi į investicinių lokacijų parinkimo (angl. site selection) konsultantus susidaro pageidautinų lokacijų sąrašą – tampa akivaizdu, kiek daug šalies pasirinkimo klausimu lemia arba ankstesnės potencialių klientų patirtys, šalies žinomumas bei jos reputacija, arba sistemingai ir apgalvotai parengtos rinkodaros priemonės ir jų turinys.

2015 m. Vilmorus atlikto tyrimo metu, 23 proc. respondentų VšĮ „Investuok Lietuvoje” tikslinėse rinkose nurodė, jog apie Lietuvą žino per mažai, kad galėtų vertinti jos patrauklumą vystyti verslą. O paprašyti įvertinti Lietuvos patrauklumą Baltijos regiono šalių tarpe, net 72 proc. respondentų nurodė, kad nemato skirtumų tarp šalių (Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, Čekija), arba per menkai apie jas žino. Praėjus penkeriems metams, situacija nekito, tai patvirtintina ir Lietuvos įvaizdžio tyrimo rezultatai.

Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse užsienio šalyse ir šalies gyventojų Lietuvos vertinimo tyrimas, atliktas 2019 m. pabaigoje, parodė, kad Lietuva, nors ir vertinama palankiai, bet apie ją nepakankamai žinoma. Taip pat, kad Lietuvai trūksta atpažįstamumo, formuojamo tikslinėmis rinkodaros priemonėmis – tik 28 proc. apklaustųjų žinojo apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta.

Tuo tarpu potencialas auginti Lietuvos svarstymų skaičių, didinat Lietuvos žinomumą ir aiškesnį jos konkurencinio pranašumo suvokimą, yra didžiulis. „FDI markets” duomenimis, 2018-2019 m. CRE (Centriniame Rytų Europos) regione vyko net 1902 TUI projektai.

Tikslas

Parengti rinkodaros strategijos gaires, nukreiptas į masiškumą, kurios padėtų formuoti nuoseklų ir vieningą Lietuvos įvaizdį užsienio verslo auditorijų tarpe bei didintų šalies galimybes atsirasti išplėstiniuose svarstomų lokacijų sąrašuose.

Projekto eiga

2020/04/24

Atlikta esamos situacijos analizė, identifikuojant masinės rinkodaros priemones ir naudą

2020/05/29

Atlikta gerosios užsienio šalių praktikos analizė, siekiant išanalizuoti sėkmingiausius masinės rinkodaros pavyzdžius ir parengti juos aptarimui su užsienio šalių ekspertais

2020/06/19

Atliktas konsultacijų ciklas su užsienio šalių marketingo ekspertais dėl masinių rinkodaros priemonių panaudojimo B2B pasiekimui

2020/07/14

Atliktas konsultacijų ciklas su Lietuvos ir užsienio marketingo ekspertais dėl masinių rinkodaros priemonių panaudojimo B2B pasiekimui

2020/09/03

Parengtas masinės rinkodaros taikymo modelis ir rekomendacijos organizacija

2020/09/03

Projekto pristatymas LRVK

Projekto failai

Dalyviai

Panašūs projektai

2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Industrinės doktorantūros koncepcijos Lietuvoje peržiūra

LR Vyriausybės kaceliarija

Projekto tikslas – įvertinti realų Lietuvos verslo sektorių ir aukštojo mokslo institucijų poreikį industrinei doktorantūrai bei pasiūlyti galimus sprendimus bendradarbiavimo stiprinimui.
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Lietuvos energetikos sektoriaus atsparumo stiprinimas efektyviai naudojant NATO, ES ir Baltijos jūros regiono instrumentus

LR užsienio reikalų ministerija

Projekto tikslas – parengti strategines rekomendacijas, skirtas Lietuvos energetikos sektoriui paremti, optimizuojant ES, NATO ir regioninių instrumentų panaudojimą.
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

ŽIEDIŠKUMO LINK: gairių žiedinės statybos valdymo ir vystymo modeliui kūrimas

LR Aplinkos ministerija

Projekto tikslas – parengti gaires žiedinės statybos valdymo ir vystymo modelio kūrimui. 
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Aukštųjų technologijų įmonių plėtros skatinimas Lietuvos laisvosiose ekonominėse zonose

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Projekto tikslas – pateikti rekomendacijas dėl reguliacinės aplinkos ir inovacijų ekosistemos pokyčių, kurios skatintų aukštųjų technologijų įmonių plėtrą Lietuvos laisvosiose ekonominėse zonose.
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Ateities iššūkiams parengto užsieniečių integracijos strateginio valdymo modelio kūrimas

LR Vyriausybės kaceliarija

Projekto tikslas – parengti užsienio šalių pavyzdžiais, duomenimis ir ateities įžvalgomis paremtus siūlymus dėl užsieniečių integracijos sistemos valdymo ir kitų su imigracija susijusių veiksmų, juos teikti sprendimų priėmėjams ir integruoti atnaujinant Lietuvos migracijos politikos gaires.
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Reguliacinės smėliadėžės sistemos sukūrimas gyvybės mokslų sektoriuje Lietuvoje

Inovacijų agentūra

Šio projekto tikslas – sukurti ir pasiūlyti reguliacinės smėliadėžės sistemą, pritaikytą Lietuvos gyvybės mokslų sektoriui.