Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu

Registruotis
Grįžti

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Account-based marketing (ABM) procesų kūrimas ir įgyvendinimas VšĮ „Investuok Lietuvoje“

2022 m. rugsėjo 7 d. - 2023 m. kovo 3 d.

Problema

VšĮ Investuok Lietuvoje yra ne pelno siekianti tiesioginių užsienio investicijų plėtros agentūra. Jų tikslas – pritraukiant tarptautines kompanijas prisidėti prie naujų darbo vietų kūrimo, didinti Lietuvos ekonomikos konkurencingumą, investicinį patrauklumą ir šalies žinomumą pasaulyje.

Remiantis 2021 metų veiklos ataskaita, agentūra pritraukė 49 užsienio investicijų projektus, kuriuos įgyvendinant per kelerius metus planuojama sukurti 5 435 darbo vietas ir investuoti į ilgalaikį turtą (CAPEX) 204,9 mln. eurų (2020 m. – 106,6 mln. eurų).

Visgi, užsienio investuotojų pritraukimas nėra lengva užduotis, ypač, kai siūlomas ir parduodamas prekės ženklas – Lietuva. Tiesioginių užsienio investicijų plėtra tapo dar sudėtingesnė dėl COVID-19 pandemijos ir karo Ukrainoje pasekmių, tokių kaip infliacija, žaliavų trūkumas, tiekimo grandinės sutrikimų, lėtėjančios tarpusavio prekybos.

Šios humanitarinės krizės ne tik kad turėjo įtakos užsienio investuotojų sprendimų priėmimams, bet ir paveikė įprastines agentūros naudojamas rinkodaros ir pardavimo priemones bei kanalus (pvz., sumažėjęs renginių skaičius). Todėl buvo pradėta ieškoti naujų būdų kaip pasiekti potencialius tikslinius užsienio investuotojus.

Išmoktų pamokų pagalba ir įvertinus esamą situaciją, buvo nutarta, kad Investuok Lietuvoje rinkodaros ir pardavimų komandos turėtų pradėti taikyti Account-based marketing (ABM) – personalizuotą B2B rinkodarą, nukreiptą į tikslines kompanijas.

Tikimasi, kad ABM turinio suasmeninimas gali prisidėti prie sklandesnio kontakto užmezgimo bei pardavimų galimybių auginimo, taip pat prie investicijų patrauklumo ir šalies žinomumo didinimo, net ir tokiais sudėtingais laikais.

Akivaizdu – būdų kaip įgyvendinti ABM strategijas yra daugybė, todėl svarbu sukurti konkretų ir nuoseklų procesą, kuris galėtų būti sėkmingai pritaikomas ne tik Investuok Lietuvoje, bet ir kitose Lietuvos institucijose, kurių veiklos nukreiptos į vietines ir tarptautines rinkas

Tikslas

Prisidėti prie konkretaus ir nuoseklaus ABM proceso kūrimo ir įgyvendinimo VšĮ Investuok Lietuvoje bei pateikti praktines įžvalgas ne tik agentūrai, bet ir kitoms Lietuvos institucijoms.

Projekto eiga

2022/10/31

Atlikta esamos situacijos analizė, kurioje apžvelgtas ABM ir jo pritaikymo galimybės Investuok Lietuvoje.

2022/11/25

Sukurtas ABM vadovas Investuok Lietuvoje naudojimui (konfidencialu). Supaprastintą ir viešai prieinamą ABM proceso schemą rasite čia.

2022/12/22

Sukurtas veiksmų planas ABM kampanijos įgyvendinimui (konfidencialu). Viešai prieinama – ABM veiksmų plano kūrimo instrukcija.

2023/02/10

Paleista Game Dev ABM kampanija (konfidencialu).

2023/02/22

Įvykusios ABM dirbtuvės (pasidalinta žiniomis ir patirtimi įgyvendinant ABM kampaniją).

2023/03/03

Baigiamoji prezentacija

Projekto failai

Rezultatas

Išnagrinėjus ABM (Account-Based Marketing) rinkodaros poreikį ir pritaikymo galimybes VšĮ „Investuok Lietuvoje”, buvo įgyvendinta ABM kampanija žaidimų industrijos kontekste. Preliminariais rezultatais pasidalinta ne tik su agentūra, bet ir kitomis Lietuvos institucijomis, kurios galėtų perimti VšĮ „Investuok Lietuvoje” taikomą marketingo taktiką. Ateities siekis – dalintis ABM pamokomis ir gerosiomis praktikomis bei vystyti tarpinstitucinį bendradarbiavimą.

Dalyviai

2022/23
Dr. Monika Belhaj
Dr. Monika Belhaj

Panašūs projektai

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Lietuvos kriptoturto rinkos analizė ir plėtra

„Investuok Lietuvoje“

Projekto tikslas – ištyrus Lietuvos ir užsienio kapitalo kriptoturto rinkas, suformuoti Lietuvos kriptoturto vertės pasiūlymą stipriausioms užsienio kapitalo įmonėms. Sukūrus šį vertės pasiūlymą, planuojama inicijuoti dialogą su užsienio kapitalo įmonėmis taip siekiant į Lietuvą pritraukti patikimiausias ir didžiausias pasaulio kriptoturto rinkos įmones. 

Dalyviai: Viktorija Orlovaitė

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Pakartotinio elektronikos naudojimo skatinimas Lietuvos viešajame sektoriuje

LR ekonomikos ir inovacijų ministerija

Projekto tikslas – skatinti pakartotinį elektronikos naudojimą viešajame sektoriuje turto įsigijimo, naudojimo ir nurašymo tvarkoje identifikuojant ir praplečiant galimybes, kaip teikti prioritetą pakartotiniam elektronikos naudojimui. 

Dalyviai: Rūta Kukulskytė

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Žinių algoritmas: dirbtinio intelekto taikymas Lietuvos žurnalistikoje

LR Kultūros ministerija

Projekto tikslas – atlikti DI įrankių taikymo Lietuvos žurnalistikoje praktikos tyrimą: atskleisti DI naudojimo žurnalistikoje mastą ir įvairovę, suprasti DI naudojimą supančias baimes, stigmas ir iššūkius, skatinti etišką, saugų ir skaidrų DI įrankių naudojimą žurnalistikoje.

Dalyviai: Agnė Mikštienė

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Persikėlimo patirtys: aukštos profesinės kvalifikacijos migrantų istorijų tyrimas

Work in Lithuania

Projekto tikslas – atskleisti pagrindinius Lietuvoje gyvenančių aukštos profesinės kvalifikacijos užsieniečių persikėlimą nulėmusius veiksnius, jų lūkesčius ir asmeninę patirtį.

Dalyviai: Barbora Sharrock

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Darbo rinkos poreikių ir bedarbių įgūdžių atotrūkis: sprendimai bedarbių švietimo srityje

LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

Projekto tikslas – optimizuoti paramos mokymuisi priemonių sistemą taip, kad ji būtų: (1) tikslingiau orientuota į bedarbių integraciją darbo rinkoje; (2) prieinama didesnei daliai bedarbių.

Dalyviai: Agnė Pakšytė, Gintarė Petrauskaitė

2024 m. kovo 5 d. - 2024 m. rugsėjo 6 d.

Intelektinių transporto sistemų plėtros galimybės Lietuvoje

LR Susisiekimo ministerija

Projekto tikslas – įvertinti ITS plėtros galimybes Lietuvoje

Dalyviai: Eglė Mordasaitė, Rugilė Dunauskaitė