Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu
RegistruotisKonkurencijos taryba
KT vidinės ir išorinės komunikacijos strategija ir jos įgyvendinimas
Problem
Konkurencijos taryba įgyvendina valstybės politiką konkurencijos srityje bei prižiūri, kaip laikomasi konkurencijos taisyklių, ir nors taryba atlieka puikų darbą, visuomenė mažai žino tiek apie ją pačią, tiek apie jos veiklą.
Dėl šios priežasties būtina sukurti komunikacijos strategiją, kuri apima vidinę ir išorinę komunikaciją. Parengta komunikacijos strategija užtikrina nuoseklų institucijos bendravimą su „išore“, padeda „išgryninti“ informaciją ir supažindinti visuomenę su Konkurencijos tarybos darbais. Tokiu būdu sustiprėja verslo atstovų, valstybės institucijų ir kitų subjektų pasitikėjimas Konkurencijos tarybos vykdoma veikla ir jos specialistų kompetencija. Ši strategija apima spaudos apžvalgas, bendravimo su žurnalistais gaires, vidinius ir išorinius mokymus ir t. t.