Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu
RegistruotisVšĮ „Versli Lietuva“
Lietuvos Kontaktinio Centro (KC) vaidmuo ir galimybės kuriant vieningą skaitmeninę rinką
Problem
Europos Komisijos (EK) duomenimis, kasdien internetu naudojasi 315 mln. europiečių. Dauguma iš jų taip tvarkosi verslo reikalus. Sukūrus vieno langelio principą, t.y., į virtualią erdvę perkėlus su verslo ciklu susijusias procedūras, galima būtų ne tik sumažinti administracines procedūras bei palengvinti verslo operacijas, bet ir pridėti papildomus 415 mlrd. eurų prie Europos Sąjungos (ES) bendrojo vidaus produkto. Europos Komisija (EK) ypatingą dėmesį skiria skaitmeninės rinkos ES kūrimui ir plėtojimui – tai vienas iš 10 „Europa 2020“ strategijos prioritetų.
EK įsteigti Kontaktiniai Centrai (KC) – tai vienas iš įrankių įgyvendinti vieningos skaitmeninės rinkos politiką.
Lietuvos Kontaktinis Centras (KC), plačiajai visuomenei labiau žinomas „Verslo Vartų“ vardu, ne tik suteikia galimybę verslo steigimu ar plėtra besidomintiesiems visą naudingą informaciją surasti vienoje vietoje, bet ir greitai bei patogiai susitvarkyti visus formalumus internetu. Tačiau, Lietuvos KC – tai tik pirmas žingsnis vieno langelio principo link.
Goal
Mūsų komandos tikslas – apibrėžti Lietuvos KC vaidmenį ir galimybes kuriant vieningą skaitmeninę rinką.
Project progress
2016/01/22
Parengta dabartinės strategijos analizė
2016/02/05
Parengta nauja strategija ir veiksmų planas
2016/03/18
Parengtas ir pristatytas užsienio rinkų komunikacijos planas, pasiūlymai, kaip galėtų atrodyti www.enterpriselithuania.com
2016/04/01
Komunikacijos plano įgyvendinimo pradžia