Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu

Registruotis
Grįžti

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Lietuvos įvaizdžio formavimas masiniam verslo auditorijų pasiekimui

9 March 2020 - 4 September 2020

Problem

VšĮ „Investuok Lietuvoje” tiesioginių užsienio investicijų (toliau TUI) projektų pritraukimo praktika rodo, kad Lietuvos galimybės laimėti projektą stipriai išauga jai patekus į galutinį sąrašą (angl. shortlist) – verta paminėti, kad net tada, kai konkuruojama su stipresniais regiono konkurentais. Visgi, matoma aiški problema, kad Lietuva per retai patenka net į išplėstinį svarstomų lokacijų sąrašą (angl. longlist) net 71 proc. įmonių dar iki kreipimosi į investicinių lokacijų parinkimo (angl. site selection) konsultantus susidaro pageidautinų lokacijų sąrašą – tampa akivaizdu, kiek daug šalies pasirinkimo klausimu lemia arba ankstesnės potencialių klientų patirtys, šalies žinomumas bei jos reputacija, arba sistemingai ir apgalvotai parengtos rinkodaros priemonės ir jų turinys.

2015 m. Vilmorus atlikto tyrimo metu, 23 proc. respondentų VšĮ „Investuok Lietuvoje” tikslinėse rinkose nurodė, jog apie Lietuvą žino per mažai, kad galėtų vertinti jos patrauklumą vystyti verslą. O paprašyti įvertinti Lietuvos patrauklumą Baltijos regiono šalių tarpe, net 72 proc. respondentų nurodė, kad nemato skirtumų tarp šalių (Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, Čekija), arba per menkai apie jas žino. Praėjus penkeriems metams, situacija nekito, tai patvirtintina ir Lietuvos įvaizdžio tyrimo rezultatai.

Lietuvos žinomumo ir reputacijos tikslinėse užsienio šalyse ir šalies gyventojų Lietuvos vertinimo tyrimas, atliktas 2019 m. pabaigoje, parodė, kad Lietuva, nors ir vertinama palankiai, bet apie ją nepakankamai žinoma. Taip pat, kad Lietuvai trūksta atpažįstamumo, formuojamo tikslinėmis rinkodaros priemonėmis – tik 28 proc. apklaustųjų žinojo apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta.

Tuo tarpu potencialas auginti Lietuvos svarstymų skaičių, didinat Lietuvos žinomumą ir aiškesnį jos konkurencinio pranašumo suvokimą, yra didžiulis. „FDI markets” duomenimis, 2018-2019 m. CRE (Centriniame Rytų Europos) regione vyko net 1902 TUI projektai.

Goal

Parengti rinkodaros strategijos gaires, nukreiptas į masiškumą, kurios padėtų formuoti nuoseklų ir vieningą Lietuvos įvaizdį užsienio verslo auditorijų tarpe bei didintų šalies galimybes atsirasti išplėstiniuose svarstomų lokacijų sąrašuose.

Project progress

2020/04/24

Atlikta esamos situacijos analizė, identifikuojant masinės rinkodaros priemones ir naudą

2020/05/29

Atlikta gerosios užsienio šalių praktikos analizė, siekiant išanalizuoti sėkmingiausius masinės rinkodaros pavyzdžius ir parengti juos aptarimui su užsienio šalių ekspertais

2020/06/19

Atliktas konsultacijų ciklas su užsienio šalių marketingo ekspertais dėl masinių rinkodaros priemonių panaudojimo B2B pasiekimui

2020/07/14

Atliktas konsultacijų ciklas su Lietuvos ir užsienio marketingo ekspertais dėl masinių rinkodaros priemonių panaudojimo B2B pasiekimui

2020/09/03

Parengtas masinės rinkodaros taikymo modelis ir rekomendacijos organizacija

2020/09/03

Projekto pristatymas LRVK

Project files

Participants

Related projects

4 March 2025 - 8 September 2025

Review of the industrial doctoral concept in Lithuania

Chancellery of the Government

The aim of the project is to assess the real need of Lithuanian business sectors and higher education institutions for industrial doctorates, and to propose possible solutions for strengthening cooperation.
4 March 2025 - 8 September 2025

Strengthening Lithuanian energy sector resilience though effective use of NATO, EU and Baltic Sea region instruments

Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Lithuania

The goal of this project is to develop strategic recommendations oriented to support Lithuania’s energy sector optimizing the use of EU, NATO and regional instruments. 
4 March 2025 - 8 September 2025

CLOSING THE LOOP: Creating guidelines for a governance and development model in circular construction

The Ministry of Environment of the Republic of Lithuania

The goal of the project is to provide guidelines for the development of a circular construction model. 
4 March 2025 - 8 September 2025

Promotion of high-tech business development in Lithuania’s free economic zones

Invest Lithuania

The goal of this project is to provide recommendations on how changes in regulation and the innovation ecosystem could help boost high-tech business development in Lithuania’s Free Economic Zones.
4 March 2025 - 8 September 2025

Future-proof model for the strategic management of foreigners’ integration in Lithuania

Chancellery of the Government

To coordinate between institutions and develop action-focused proposals for the Lithuanian Migration Policy Guidelines, based on data, foreign examples, data and foresight.
4 March 2025 - 8 September 2025

Establishing a regulatory sandbox framework in Lithuania’s life sciences sector

Innovation Agency

The aim of this project is to design and propose a regulatory sandbox framework tailored to Lithuania’s life sciences sector.