Grįžti
Polina Stasiuk
2022/23

Polina Stasiuk

Linkedin

Išsilavinimas:

  • Žurnalistikos magistras (Nacionaliniame universitete „Kyiv-Mohyla Academy“)

Patirtis

  • 6 mėnesiai didžiausiame labdaros projekte Ukrainos pabėgėlių vaikams Lietuvoje Ukrainiankids.lt (vidinės ir išorinės komunikacijos koordinavimas, internetinis puslapis, socialiniai tinklai, renginių organizavimo palaikymas)
  • Naujienų rašytoja ir laidų vedėja „Laisvės Media Group“
  • 10 metų reklamos ir žiniasklaidos planavimo, renginių valdymo (Starcom, Euro RSCG, CMS ir kt.), verslumo, autorių teisių srityse

Motyvacija

Į Lietuvą atvykau prasidėjus Rusijos invazijai. Iškart prisijungiau prie didžiausios labdaros iniciatyvos, skirtos Ukrainos pabėgėlių vaikams (kiekvieną savaitgalį 4500 mamų ir vaikų). Matydama didžiulę lietuvių empatiją per šio milžiniško projekto objektyvą, taip pat per savo asmeninę patirtį, buvau giliai paliesta. Tai šviesos greičio proveržis ir geriausias „broliškų tautų“ koncepcijos pavyzdys. Būdama „Kurk Lietuvą“ dalyve noriu ne tik padėti ukrainiečiams integruotis ir pradėti gyvenimą iš naujo, bet ir prisidėti prie Lietuvos gerovės kūrimo.

Rotacija

1
2022 m. rugsėjo 7 d. - 2023 m. kovo 3 d.

Informacinių platformų, skirtų Ukrainos pabėgėliams, sujungimas ir pasiekiamumo didinimas

LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

Projektas turi du tikslus – aprūpinti pabėgėlius visa reikalinga, aktualia informacija iš patikimo šaltinio, bei sukurti įrankį, kuris susistemintų visą informaciją į vieną vietą, o tai palengvintų išskirstyti pabėgėlių srautus ir rasti labiausiai poreikius atitinkančias vietas.
2
2023 m. kovo 6 d. - 2023 m. rugsėjo 6 d.

#CoCreateFutureOfUkraine projektų komunikacijos stiprinimas

LR Vyriausybės kanceliarija

Kadangi Ukrainos atsigavimo iniciatyvos vienijamos “Co-Create Future Of Ukraine” prekės ženklo, jo vystymas tapo projekto ašimi. Buvo nustatyti šie pagrindiniai tikslai: Sukurti vystymo planą ir pradėti didinti prekės ženklo “Co-Create Future Of Ukraine” žinomumą; didinti Lietuvos pastangų atkuriant Ukrainą matomumą žiniasklaidoje; parengti vizualinio identiteto dokumentus “Co-Create Future Of Ukraine”, kad Lietuva būtų pozicionuojama kaip šalis, turinti gilią kompetenciją ir vykdanti projektus Ukrainoje.