Grįžti
Matas Mačiulaitis
2017/18

Matas Mačiulaitis

Linkedin

Išsilavinimas:

  • Komercinės teisės magistras (Vilniaus universiteto Teisės fakultetas, Lietuva)
  • Erasmus studijos (Gento universiteto Teisės fakultetas, Belgija)

Patirtis:

  • 3 m. darbo patirtis advokatų kontorose (TGS Baltic, Verum)

Motyvacija

Gyventi laikotarpiu kuomet valstybė deda didelius žingsnius link ekonominio stabilumo, politinio brandumo ir augančio jos piliečių bendruomeniškumo bei savimonės yra ne tik didelis malonumas, bet ir atsakomybė. Ją atliepti siekiau jau nuo mokyklos laikų įvairiomis formomis įsitraukdamas į nevyriausybines organizacijas, socialines ir kitas iniciatyvas. Dabar, akademiniais laiptais užkopus iki teisės magistro laipsnio, užsigrūdinus darbo kartu su stipriausiais savo sričių specialistais – advokatais ir įgijus užsienio patirtį, atėjo laikas tai atlikti aukštesniame lygyje ir tinkamiausioje vietoje – programoje „Kurk Lietuvai“.

Rotacija

1
2018 m. kovo 5 d. - 2018 m. rugsėjo 5 d.

Teisinės aplinkos pirminiams akcijų ir kriptovaliutų siūlymams (IPO ir ICO) gerinimas

Finansų ministerija

(i) Svarbiausių suinteresuotųjų šalių (Finansų ministerija, Lietuvos bankas, Vyriausioji mokesčių inspekcija, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba, kitos) pozicijų dėl ICO ir blockchain pagrindu vystomų projektų suderinimas; (ii) Lietuvos privalumus čia atlikti ICO ir vystyti blockchain pagrindu kuriamus projektus pateikiančių Gairių parengimas ir jų sklaidos užtikrinimas; (iii) argumentuotų pasiūlymų ir (arba) teisės aktų pakeitimų projektų dėl teisinės bei mokestinės aplinkos gerinimo, toliau kuriant patikimą ir patrauklią jurisdickiją fintech ir blockchain projektams, pateikimas.
2
2017 m. rugsėjo 6 d. - 2018 m. kovo 4 d.

Valstybės valdomų įmonių skaidrumo ir valdymo efektyvumo didinimas akcijų biržos svertų pagalba

Finansų ministerija

(i) Įvertinti VVĮ veiklos rodiklius, palyginant su panašiomis įmonėmis užsienyje; (ii) nustatyti kokia VVĮ akcijų dalis gali būti saugiai listinguojama neprarandant kontrolės ir kitas rizikas; (iii) įvertinti kokia dalimi iš aktyvesnio VVĮ listingavimo gauta finansinė nauda gali atliepti didėjantį lėšų poreikį (ES finansavimo mažėjimo amortizavimas, strateginių projektų Rail Baltica, Kontinentinės Europos elektros tinklų finansavimas, kita).