Grįžti
Inga Urbšytė
2019/20

Inga Urbšytė

Linkedin

Išsilavinimas

  • Tarptautinio verslo bakalauras (KTU)
  • Meno ir projektų valdymo magistras (Birmingham City University, Didž. Britanija)
  • Mainai: Tarptautinio verslo bakalauras (Italija)

Patirtis

  • Verslo ir kultūros sektoriuje, organizavimo ir žmogiškųjų išteklių valdymo srityse (Didž. Britanija, Lietuva)
  • Savanorystės Brazilijoje, Didžiojoje Britanijoje, Portugalijoje, Ispanijoje

Motyvacija

Verslas ir menas visada buvo artimas derinys mano širdžiai.

Dar studijuodama universitete pradėjau savo karjerą viešajame sektoriuje dirbant su kultūriniais projektais. Kiek vėliau sekė tarptautiniai mainai bei stažuotės. Noras sugrįžti į privatų sektorių nugalėjo, tad daugiau nei šešerius metus praleidau tarptautiniame versle.

Prie verslo prisiliesti teko per įvairias prizmes, pradedant meno parodų organizavimu baigiant investicijų pritraukimu.

Visgi, visada norėjau grįžti ir dirbti čia, kur gyvena šeima ir draugai, žinojau, kad grįžimas į Lietuvą yra tik laiko klausimas. Laikui atėjus savo kelionę namo pradėjau iš Portugalijos, kur pasinėriau į daugiau nei 600km kelionę pėsčiomis. Kuomet bičiulis pasidalino informacija apie šią programą vis dar buvau kelyje, žinojau, kad kelionės metu teks dalyvauti atrankoje, tačiau nedvejodama nusprendžiau prisijungti. Vertinu šią galimybę ir džiaugiuosi būdama novatoriško ir ambicingo kolektyvo nare. Kurk Lietuvai programa mane žavi tuo, jog čia mes galime tiesiogiai pritaikyti savo įgytas žinias ir kartu su tarptautinės patirties turinčiais bendraminčiais siekti bendrų tikslų ir pokyčių.

Didžiojoje Britanijoje, Brazilijoje, Portugalijoje, Italijoje, Ispanijoje ir Estijoje sukauptą patirtį, norėčiau įnešti į viešąjį sektorių ir paskatinti kūrybiškumą darbo aplinkoje bei gerinti šalies investicinę aplinką, nepamirštant ir šalies įvaizdžio.

Rotacija

1
2020 m. kovo 9 d. - 2020 m. rugsėjo 4 d.

Lietuvos įvaizdžio formavimas masiniam verslo auditorijų pasiekimui

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Parengti rinkodaros strategijos gaires, nukreiptas į masiškumą, kurios padėtų formuoti nuoseklų ir vieningą Lietuvos įvaizdį užsienio verslo auditorijų tarpe bei didintų šalies galimybes atsirasti išplėstiniuose svarstomų lokacijų sąrašuose.
2
2019 m. rugsėjo 6 d. - 2020 m. kovo 6 d.

Religinio turizmo skatinimas Lietuvoje: naujo turizmo produkto kūrimas

VšĮ „Keliauk Lietuvoje“

Parengti religinio turizmo produkto modelį ir užtikrinti jo įgyvendinimą, tai padės didinti atvykstamojo turizmo srautą Lietuvoje.