• LT
  • EN
Kurk Lt
  • Home
  • About us
  • Selection process

Kaip efektyviau pasiekti atvykstančiuosius turistus?

    Pagrindinis Naujienos Kaip efektyviau pasiekti atvykstančiuosius turistus?
    Kita naujienaAnkstesnė Naujiena

    Kaip efektyviau pasiekti atvykstančiuosius turistus?

    2016 m. September 14 d.

    Virš 70% į Lietuvą atvykstančių turistų aplanko tik 4 vietoves: Vilnių, Kauną, Trakus ir Nidą. Į regionus turistai užsuka retai, dažniausiai dėl laiko stokos. Ne vienas turistas savo kelionės maršrutą jau būna susiplanavęs, o apie regionų siūlomas pramogas sužino per vėlai. Taigi, jei norime prailginti atvykstančiųjų turistų viešnagės trukmę Lietuvoje ir paskatinti juos pamatyti daugiau vietovių, svarbu šiuos turistus pasiekti dar jiems besiplanuojant kelionę. Tačiau kokiais kanalais efektyviausia komunikuoti? Kokias žinutes siųsti? Apie kuriuos regionus pasakoti? Ramūnas ir Živilė sako, kad pirmasis žingsnis – jau turimų Lietuvos turizmo rinkų segmentavimas.

    Verslo pasaulyje viena esminių taisyklių – labai gerai pažinoti savo klientą. Nenuostabu, kad dauguma įmonių savo produktų bei paslaugų vystymą pradeda būtent nuo kliento, jo poreikių, įpročių bei elgsenos elementų, tyrimo. Taip užtikrinama, kad produktas turės paklausą bei bus aiškūs kanalai, kuriais su klientais efektyviausia komunikuoti.  Segmentavimas plačiai naudojamas ir turizmo pasaulyje – nustatyti tikslines rinkas nebeužtenka, reikia išryškinti kokius šių rinkų segmentus pritraukiame, o kurių sulaukiame itin nedaug. Segmentavimą savo šalies turizmo rinkodaros pagrindu laiko tokios šalys, kaip Suomija, Estija, Jungtinė Karalystė. O štai Islandai segmentavimui pasitelkė Boston Consulting Group, kurie ne tik sugrupavo segmentus, bet ir sukūrė įrankį, kaip įvertinti segmentų patrauklumą. Taip, pasak Islandų, galima įvertinti kaip paskirstyti biudžetą ir kitus resursus turizmo skatinimui bei komunikacijai. 

    target-market-iceland-2-1

     

    Živilė ir Ramūnas išgrynino septynių Lietuvos turizmo rinkų (Švedijos, Norvegijos, Jungtinės Karalystės, Vokietijos, JAV, Kinijos ir Japonijos) segmentus. Čia rasite ne tik šių segmentų apibūdinimus, bet ir atsakymus į klausimus: Kas jiems daro įtaką planuojant atostogas? Kokiais kanalais efektyviausia juos pasiekti? Kokiais turizmo produktais galime juos sudominti?

    Dalyviai, Kurk Lietuvai, Lietuva, Ramūnas Dzemyda, rinkos, turizmas, Zivile Necejauskaite

    Kurk Lietuvai

    More posts by Kurk Lietuvai

    Susijusios naujienos

    • (LT) Darbą baigė ketvirtoji Jaunųjų profesionalų programos „Kurk Lietuvai“ karta

      Kurk Lietuvai

      Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

    • (LT) Kurk Lietuvai 2022-2023 m. pirmojo pusmečio rezultatai

      Kurk Lietuvai

      Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

    • (LT) Programa „Kurk Lietuvai“ švenčia veiklos dešimtmetį

      Kurk Lietuvai

      Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

    • (LT) Kurk Lietuvai 2021-2022 m. baigiamieji rezultatai

      Kurk Lietuvai

      Sorry, this entry is only available in Lithuanian.

    • Living in Lithuania as a foreigner

      Kurk Lietuvai

      From great access to nature to a more balanced lifestyle, Lithuania has a lot to offer to Lithuanians and foreigners alike.  Even though this is the first year that ‘Create Lithuania’ is looking for non-LithuanianSkaityti plačiau

    Kita naujienaAnkstesnė naujiena

    ›  About us

    ›  FAQ

    ›  Gallery

    Our contacts:


    Tel.: 
    +370 699 69425

    E. mail: info@kurklt.lt

    Address: Upes st. 23,
    3rd floor, 08128 Vilnius, Lithuania

    Kurk Lietuvai

    Organizers

    Investuok_lietuvoje_white
    ukio_ministerija_white
    Kuriame_Lietuvos_ateitį_white
    Visos teisės saugomos 2019 Kurk LT    SOME.LT    Prisijungimas nariams
    • Home
    • About us
    • Selection process
    • Language: EN
      • LT LT
      • EN EN
    Kurk Lt