2021/22
Marija Žilinskaitė
Išsilavinimas
- Pedagogikos studijos, mokytojo kvalifikacija (Vilniaus universitetas)
- Kultūros istorijos ir antropologijos bakalauras (Vilniaus universitetas)
- Tarptautiniai mainai Kopenhagos universitete (Danija)
Patirtis
- 6-eri metai praleisti dirbant Panevėžyje, Vilniuje, Kaune, privačiose bei valstybinėse mokyklose istorijos bei anglų kalbos mokytoja
Motyvacija
Dirbdama mokytoja visuomet siekiau prisidėti prie sisteminio pokyčio. Tikiu, kad švietimas būtent ta sritis, nuo kurios bet koks pokytis turėtų prasidėti. Antropologijos studijos suteikė įrankius suvokti, jog švietimo laukas yra kur kas platesnis nei formalių švietimo įstaigų visuma. Šiandien tiek daug kalbant apie švietimo sistemos netobulumus kaip niekad svarbu veikti ir užtikrinti, kad kalbos taptų realybe.
Rotacija
1
Mokinių, turinčių didelį mokymosi potencialą, atpažinimas bei ugdymas
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Didinti mokinių, turinčių didelį mokymosi potencialą, temos svarbą institucijose bei Švietimo įstatymo kontekste, suteikti žinių pedagogams bei švietimo bendruomenei, kaip atliepti šių vaikų ugdymosi poreikius.
2
Atskirties mažinimas švietimo srityje skirtinguose regionuose
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Sukurti sprendimą, mažinantį atskirtį švietimo srityje tarp mokinių skirtingose Lietuvos vietovėse.