Po 2008 metų pasaulį sukrėtusios finansinės krizės automobilių pramonei prireikė 5 metų intensyvaus darbo, kad ji atsigautų. Dabartinei pasaulio automobilių rinkai didelę įtaką daro milžiniška kompanijų konkurencija, o jos evoliucijos kryptį bei judėjimo greitį apibrėžia ne tik naujausios tendencijos, bet ir nuolatinė vis efektyvesnių variklių paieška. Šioje raidoje automobilių komponentų tiekėjų rolė nuosekliai didės ir bus labai svarbus planuojant tiekėjų geografinę plėtrą.
Pasauliniai automobilių pardavimai šių metų I-ąjį ir II-ąjį ketvirčius išaugo net 5%. Tokio rezultato pasiekti padėjo smarkiai besivystančios pasaulio šalys bei stabili didžiojo septyneto valstybių rinka. Per 2015-uosius metus iš viso buvo pagaminta net 91,5mln. motorinių transporto priemonių. Smagu paminėti, kad per 2014-2015 metus Europa turėjo didžiausia gamybos augimą (+3,8 proc.) ir buvo antroje vietoje po Kinijos pagal gamybos pajėgumą.

Per artimiausią dešimtmetį elektra varomų automobilių gamybos apimtys padidės iki 10 kartų. Stipriai išaugs su pažangiomis technologijomis dirbančių gamintojų poreikis. Didžiausias augimas planuojamas smarkiai besivystančiose šalyse, tokiose, kaip Indija, Brazilija, Kinija ir, žinoma, Centrinėje bei Rytų Europoje. Tuo tarpu, Jungtinės valstijos, Japonija ir Pietų Korėja bus stabilios arba turės labai nedidelį augimą lengvųjų automobilių pardavimuose.

Dėl griežtėjančių taršos standartų per kitą dešimtmetį dyzelinius automobilius po truputį pakeis hibridinės arbai kitais alternatyviais degalais varomos transporto priemonės ir elektromobiliai. Didės autonominių technologijų ir išmaniosios programinės įrangos poreikiai.
Kurk Lietuvai programos dalyvė Lina analizuoja pasaulio automobilių rinkos dydį, augimą bei tendencijas, o tai yra svarbus žingsnis norint suprasti ką Lietuva turi daryti, kad būtų labiau matoma automobilių pramonės pasaulio žemėlapyje.
Detalesnė pasaulio automobilių pramonės analizė pristatoma anglų kalba, nes tikslinė šio projekto auditorija yra tiesioginiai užsienio investuotojai.
