Turizmas pasaulyje auga sparčiau nei bet kuri kita pasaulio ekonomikos sritis. Šiuo metu turizmas prisideda prie bendrojo pasaulio vidaus produkto 9,8 %, o 1 iš 11 žmonių darbuojasi būtent šiame sektoriuje.
Nenuostabu, kad turizmas tampa vis aršesne rinka, kurioje šalys konkurentės bando išsiskirti savo unikalia gamta, kultūra, architektūra arba gastronominiu paveldu. Europoje, kur gamta, istorinis bei kultūrinis paveldas ir architektūra panašūs, išsiskirti ypač sunku. Tampa svarbu žinoti ne tik tai, kuo turistus žadame pritraukti į šalį, bet ir ką turistui siūlo mūsų kaimynai.
Pasaulio turizmo organizacijos duomenimis, virš 50% turistų informacijos ieško dar prieš atvykdami į šalį. Dažniausiai pasitelkiamas internetas, todėl tampa labai svarbu kokias žinutes ir kokius pasiūlymus komunikuojame interneto pagalba. Neretai aiškus turizmo produktų pasiūlymas pagal turisto poreikius lemia ne tik atostogų krypties pasirinkimą, bet ir planuojamų praleisti dienų skaičiaus pailgėjimą. Kviečiame susipažinti ne tik su kaimyninių šalių (Latvijos, Estijos bei Lenkijos), bet ir kelių itin įdomių pavyzdžių (Suomijos, Islandijos bei Škotijos) rinkodaros ir komunikacijos strategijų analize.