• LT
  • EN
Kurk Lt
  • Pagrindinis
  • Apie mus
  • Projektai
  • Dalyviai
  • Naujienos
  • Atranka

„Investuok Lietuvoje“ pristato naują reklaminį klipą

    Pagrindinis Naujienos „Investuok Lietuvoje“ pristato naują reklaminį klipą
    Kita naujienaAnkstesnė Naujiena

    „Investuok Lietuvoje“ pristato naują reklaminį klipą

    2018 m. spalio 15 d.

    Šį pirmadienį agentūra „Investuok Lietuvoje“, įgyvendinanti programą „Kurk Lietuvai“, pristatė pasauliui naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną gražią Europos valstybę, bet kaip iššūkiams pasirengusią tautą. Tikslinė vaizdo klipo ir visos įvaizdinės kampanijos auditorija – potencialūs užsienio investuotojai.

     

    Pagrindinis kampanijos veikėjas yra pati Lietuva, rašanti motyvacinį laišką pasauliui. Lietuvą – kaip kuriantį, veržlų ir iššūkių nebijantį personažą – įkūnija šalį garsinantys mokslininkai, sportininkai, verslininkai ir menininkai: genų „žirklių“ išradėjas Virginijus Šikšnys, olimpinė lengvaatletė Vaida Žūsinaitė, „Virtuvės mitų griovėjų“ įkūrėjas Alfas Ivanauskas, įmonės „Brolis Semiconductors“, „Telesoftas“ ir kiti. Filmuota net 27-iose lokacijose, tarp kurių VGTU LinkMenų fabrikas, VU Lazerinių tyrimų centras, Trakų istorinis nacionalinis parkas ir daugybė kitų.

    Vaizdo klipe sąmoningai atsisakoma statistikos ir įprastų argumentų, naudojamų pristatant šalį užsieniui. Kaip pastebi agentūros „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas, šalys, kuriančios savo įvaizdį remiantis vien skaičiais ir reitingais, dažnai suvienodėja. Ypač sunku atkreipti verslo dėmesį šalims, negalinčioms pasigirti namų rinkos dydžiu ar dideliu visuotinu žinomumu. Todėl buvo pasirinktas kitas kelias – ne bandyti išsiskirti atskiromis vertės pasiūlymo dedamosiomis, o išryškinti Lietuvos kuriamą vertę.

    „Kardinaliai skirtingi šalių prioritetai, tikslai, vizijos ir kultūriniai ypatumai lieka nepastebėti, nes visi prisistato per tuos pačius lengvai palyginamus aspektus – BVP augimą, gyventojų skaičių, ir t.t. Klipe atsisakėme skaičių ir faktų, kuriuos visi norintys gali rasti mūsų puslapyje. Kėlėme sau tikslą parodyti, kad Lietuva – jau tapusi „namais“ šimtams pasaulinio garso verslų – yra pasirengusi priimti naujus iššūkius“, – teigia „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas.

    Kampanijos siunčiama žinia neatsitiktinai yra „Duokite iššūkį – įgyvendinsime“. Tai nėra vien skambus šūkis, nes agentūra kviečia pasaulio verslus kampanijos rėmuose sukurtoje platformoje susipažinti su jau įgyvendintais iššūkiais bei siųsti Lietuvai naujus.

    Visa medžiaga – tiek klipas, tiek platformos turinys – buvo kuriami siekiant ilgaamžiškumo ir kuo platesnio pritaikomumo. Visos Lietuvos institucijos ir verslai yra kviečiami naudotis šia medžiaga ruošiant pristatymus ir prezentacijas, o taip pat dalintis savo sklaidos kanalais.

    Įvaizdinės kampanijos koncepcijos sukūrimas ir vaizdo klipo įgyvendinimas buvo patikėtas kūrybos agentūrai „DDB Vilnius“ kartu su audiovizualinės komunikacijos agentūra „Wide Wings“. Muziką klipui kūrė lietuvių grupė „Golden Parazyth“.

    Filmavimas truko daugiau nei 20 dienų, buvo nufilmuotos net 9 valandos medžiagos. Klipo montavimas, suvedimas ir įgarsinimas pareikalavo dar papildomų trijų mėnesių. Prie filmavimo prisidėjo daugiau nei 120 žmonių – klipo herojai, operatoriai, dailininkai, šviesos dailininkai, montuotojai ir kiti profesionalai.

    No tags.
    Kurk Lietuvai

    Kurk Lietuvai

    More posts by Kurk Lietuvai

    Susijusios naujienos

    • Kurk Lietuvai 2020-2021 m. pirmojo pusmečio rezultatai

      Kurk Lietuvai
      2020 - 2021 metų karta jau įveikė pirmuosius projektus ir jų rezultatus šiandien pristatė nuotolinio renginio metu. Renginio įrašą rasite čia žemiau bei mūsų paskyroje "Facebook" tinkle ir Youtube kanale, taip pat kviečiame susipažinti irSkaityti plačiau

    • Aktualijos: COVID pandemija ir Vyriausybei – 100 dienų

      Kurk Lietuvai

      Naujienlaiškis „Aš manau“ šįsyk apžvelgia COVID-19 pandemijos ir jos valdymo Lietuvoje aktualijas bei glaudžiai susijusią temą: naujos Vyriausybės, kuriai vadovauja Ingrida Šimonytė, startą. Pagal sergamumą koronavirusu Lietuva nebėra pirma Europoje – antrąją bangą pavyko apvaldyti.Skaityti plačiau

    • „Aš manau“ tema: JAV renka prezidentą! Idėjų konkursas

      Kurk Lietuvai

      „Aš manau“ tema: JAV renka prezidentą! Idėjų konkursas. Pirmąjį naujų metų naujienlaiškio „Aš manau“ numerį skiriame karštai temai: JAV prezidento rinkimams. Įvykis, kuris pritraukia viso pasaulio dėmesį jau nuo pernai metų rudens tebesitęsia. Tikimės, kadSkaityti plačiau

    • Kaip sukurti geriausią kelionės planavimo įrankį?

      Tautvilė Daugėlaitė

      Planuodami savarankiškas keliones į užsienį turistai turi skirtingus įpročius. Jei vieni ieško neatrastų lankytinų vietų ir tikisi sutikti kuo mažiau kitų keliautojų, kiti traukia tik į pačias populiariausius turistų traukos taškus. Skiriasi ne tik turistųSkaityti plačiau

    • Alkoholio priklausomybė – nematomas dramblys šeimoje

      Kurk Lietuvai

      Alkoholio priklausomybė – nematomas dramblys šeimoje   Priklausomybė nuo alkoholio kartais metaforiškai apibūdinama kaip šeimoje gyvenantis dramblys, kurio artimieji, dažnai dėl įsistiprėjusio problemos neigimo, linkę nepastebėti, o pastebėję – slėpti. „Šeima įsitikinusi, kad ji vienintelėSkaityti plačiau

    • Kvietimas dalyvauti viešojoje konsultacijoje dėl 4K modelio pilotinio projekto aprašo

      Šarūnas Genys

      Data: Ketvirtadienis, Lapkričio 26 diena 14 val. Kontekstas:  Greta formaliojo švietimo mokyklose vis reikšmingesni tampa įgūdžiai bei žinios įgytos per neformalųjį ugdymą įvairiuose būreliuose, seminaruose, atliekant savanorišką visuomenei naudingą veiklą ar darbo patirtį. Pagal siūlomą 4K modelį (aš kuriu, aš keičiu, ašSkaityti plačiau

    • Socialinės ekonomikos naujovės: socialinio poveikio obligacijos

      Miglė Petrauskaitė

      Po 2008-aisiais metais pasaulį sukrėtusios finansinės krizės, daugelio valstybių biudžetai ženkliai traukėsi, o tai smarkiai kirto per viešųjų ir socialinių paslaugų finansavimą. Kadangi susidariusi situacija skatino finansinių išteklių ieškoti kitur, 2010 metais Jungtinėje Karalystėje gimė socialinio poveikio obligacijų (angl. social impact bonds – SIBs)  modelis—tvarus socialinių investicijų įrankis, kurio tikslas yra didinti socialinių problemų sprendimoSkaityti plačiau

    • KONKURSAS MOKINIAMS: „ES ateitis: ką Lietuva gali pasiūlyti Europai?“

      Kurk Lietuvai
      Visoje ES ateinančiais metais vyks konsultacijos su piliečiais ir jaunimu, siekiant patobulinti ES veikimą ir vykdomą politiką. Jei esi 7-12 klasių mokinys (-ė), mes, naujienlaiškio „AŠ MANAU“ rengėjai ir partneriai, kviečiame dalyvauti istorinėje Europos ateitiesSkaityti plačiau

    Kita naujienaAnkstesnė naujiena

    ›  Apie mus

    ›  DUK

    ›  Galerija

    ›  Privatumo politika

    Kontaktai:


    Agila Barzdienė 

    Programos „Kurk Lietuvai“ vadovė 

    El. paštas: agila.barzdiene@investlithuania.com


    Monika Merkytė 

    Programos „Kurk Lietuvai“ koordinatorė 

    Tel.: +370 699 69425

    El. paštas: monika.merkyte@investlithuania.com


    Adresas:
     Upės g. 23 - 1,
    III aukštas, LT-08128 Vilnius

    Kurk Lietuvai

    Programos organizatoriai

    Investuok_lietuvoje_white
    ukio_ministerija_white
    Kuriame_Lietuvos_ateitį_white
    Visos teisės saugomos 2019 Kurk LT    SOME.LT    Prisijungimas nariams
    • Pagrindinis
    • Apie mus
    • Projektai
    • Dalyviai
    • Naujienos
    • Atranka
    • Kalba: LT
      • LT LT
      • EN EN
    Kurk Lt

    Sklandžiam svetainės veikimui, jūsų naršymo patirties gerinimui bei rinkodarai naudojame slapukus. Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti sužinosite slapukų politikoje.