• LT
  • EN
Kurk Lt
  • Pagrindinis
  • Apie mus
  • Projektai
  • Dalyviai ir dalyvės
  • Naujienos
  • Atranka

Kaip efektyviau pasiekti atvykstančiuosius turistus?

    Pagrindinis Naujienos Kaip efektyviau pasiekti atvykstančiuosius turistus?
    Kita naujienaAnkstesnė Naujiena

    Kaip efektyviau pasiekti atvykstančiuosius turistus?

    2016 m. rugsėjo 14 d.

    Virš 70% į Lietuvą atvykstančių turistų aplanko tik 4 vietoves: Vilnių, Kauną, Trakus ir Nidą. Į regionus turistai užsuka retai, dažniausiai dėl laiko stokos. Ne vienas turistas savo kelionės maršrutą jau būna susiplanavęs, o apie regionų siūlomas pramogas sužino per vėlai. Taigi, jei norime prailginti atvykstančiųjų turistų viešnagės trukmę Lietuvoje ir paskatinti juos pamatyti daugiau vietovių, svarbu šiuos turistus pasiekti dar jiems besiplanuojant kelionę. Tačiau kokiais kanalais efektyviausia komunikuoti? Kokias žinutes siųsti? Apie kuriuos regionus pasakoti? Ramūnas ir Živilė sako, kad pirmasis žingsnis – jau turimų Lietuvos turizmo rinkų segmentavimas.

    Verslo pasaulyje viena esminių taisyklių – labai gerai pažinoti savo klientą. Nenuostabu, kad dauguma įmonių savo produktų bei paslaugų vystymą pradeda būtent nuo kliento, jo poreikių, įpročių bei elgsenos elementų, tyrimo. Taip užtikrinama, kad produktas turės paklausą bei bus aiškūs kanalai, kuriais su klientais efektyviausia komunikuoti.  Segmentavimas plačiai naudojamas ir turizmo pasaulyje – nustatyti tikslines rinkas nebeužtenka, reikia išryškinti kokius šių rinkų segmentus pritraukiame, o kurių sulaukiame itin nedaug. Segmentavimą savo šalies turizmo rinkodaros pagrindu laiko tokios šalys, kaip Suomija, Estija, Jungtinė Karalystė. O štai Islandai segmentavimui pasitelkė Boston Consulting Group, kurie ne tik sugrupavo segmentus, bet ir sukūrė įrankį, kaip įvertinti segmentų patrauklumą. Taip, pasak Islandų, galima įvertinti kaip paskirstyti biudžetą ir kitus resursus turizmo skatinimui bei komunikacijai. 

    target-market-iceland-2-1

     

    Živilė ir Ramūnas išgrynino septynių Lietuvos turizmo rinkų (Švedijos, Norvegijos, Jungtinės Karalystės, Vokietijos, JAV, Kinijos ir Japonijos) segmentus. Čia rasite ne tik šių segmentų apibūdinimus, bet ir atsakymus į klausimus: Kas jiems daro įtaką planuojant atostogas? Kokiais kanalais efektyviausia juos pasiekti? Kokiais turizmo produktais galime juos sudominti?

    Dalyviai, Kurk Lietuvai, Lietuva, Ramūnas Dzemyda, rinkos, turizmas, Zivile Necejauskaite

    Kurk Lietuvai

    More posts by Kurk Lietuvai

    Susijusios naujienos

    • Darbą baigė ketvirtoji Jaunųjų profesionalų programos „Kurk Lietuvai“ karta

      Kurk Lietuvai
      Šią savaitę darbus baigė jau ketvirtoji užsienio investicijų plėtros agentūros „Investuok Lietuvoje“ ir Ūkio ministerijos inicijuotos Jaunųjų profesionalų programos (JPP) „Kurk Lietuvai“ karta. Metus laiko dirbę su investicinės aplinkos gerinimo ir šalies konkurencingumo didinimo projektaisSkaityti plačiau

    • Kurk Lietuvai 2022-2023 m. pirmojo pusmečio rezultatai

      Kurk Lietuvai

      2022 – 2023 metų karta jau įveikė pirmuosius projektus. Rezultatų pristatymus rasite Youtube kanale bei mūsų paskyroje „Facebook“. Taip pat kviečiame susipažinti su mūsų projektų ir jų rezultatų santrauką pdf formatu: Lietuvių kalba Kurk-Lietuvai-2022-2023-pirmo-pusmečio-rezultatai_LT AnglųSkaityti plačiau

    • Programa „Kurk Lietuvai“ švenčia veiklos dešimtmetį

      Kurk Lietuvai
      2012 metais pradėta įgyvendinti programa „Kurk Lietuvai“ yra pirmoji ir kol kas vienintelė, skirta kūrybingiems ir veržliems profesionalams ir profesionalėms, norintiems prisidėti prie modernios ateities kūrimo ir pritaikyti užsienyje įgytas žinias efektyvinant Lietuvos viešąjį sektorių.Skaityti plačiau

    • Kurk Lietuvai 2021-2022 m. baigiamieji rezultatai

      Kurk Lietuvai
      2021 – 2022 metų karta jau baigė savo darbus ir rugsėjo 6d. pristatė savo projektų rezultatus. Renginio įrašą rasite žemiau bei mūsų paskyroje „Facebook“, taip pat kviečiame susipažinti su mūsų projektų ir jų rezultatų santraukąSkaityti plačiau

    • Grįžimas į Lietuvą, kai tavo antroji pusė – užsienietis

      Kurk Lietuvai

      Kartais pagalvoji apie grįžimą į Lietuvą, tačiau nerimauji, kad tavo antrajai pusei nebus čia ką veikti, nes jis ar ji yra užsieniečiai? Galbūt manai, kad jiems bus sunku susirasti darbą ar draugų?   Šis klausimas kylaSkaityti plačiau

    Kita naujienaAnkstesnė naujiena

    ›  Apie mus

    ›  DUK

    ›  Galerija

    ›  Privatumo politika

    Kontaktai:


    Monika Merkytė 

    Programos „Kurk Lietuvai“ vadovė 

    El. paštas: monika.merkyte@investlithuania.com

    Tel.: +370 699 69425


    Ieva Jurkonienė 

    Programos „Kurk Lietuvai“ koordinatorė 

    El. paštas: ieva.jurkoniene@investlithuania.com

    Tel.: +370 601 05141


    Adresas:
     Upės g. 23 - 1,
    III aukštas, LT-08128 Vilnius

    Kurk Lietuvai

    Programos organizatoriai

    Investuok_lietuvoje_white
    ukio_ministerija_white
    Kuriame_Lietuvos_ateitį_white
    Visos teisės saugomos 2019 Kurk LT    SOME.LT    Prisijungimas nariams
    • Pagrindinis
    • Apie mus
    • Projektai
    • Dalyviai
    • Naujienos
    • Atranka
    • Kalba: LT
      • LT LT
      • EN EN
    Kurk Lt