• LT
  • EN
Kurk Lt
  • Pagrindinis
  • Apie mus
  • Projektai
  • Dalyviai ir dalyvės
  • Naujienos
  • Atranka
Kita naujienaAnkstesnė Naujiena

„Kurk Lietuvai“ kloja pamatus bendrai rinkodarai

2015 m. liepos 15 d.

Norėdamas pritraukti daugiau turistų Klaipėdos regionas turėtų daugiau dėmesio skirti ornitologijos, ekstremalių vandens pramogų, etno-ekoturizmo, festivalių ir maratonų populiarinimui. Prie tokių išvadų priėjo Klaipėdoje vykusio turizmo rinkodaros forumo dalyviai.

Asociacijos „Klaipėdos regionas“ ir jaunųjų profesionalų programos „Kurk Lietuvai“ inicijuotas renginys – tai pasiruošimas naujam Europos Sąjungos paramos periodui ir Ūkio ministerijos e. rinkodaros priemonių konkursui, kurio kvietimai bus skelbiami jau šį rudenį. Pasak asociacijos „Klaipėdos regionas“ direktorės Klaudijos Kionies, pastebėta, kad Savivaldybės nėra pasiruošusios šiems kvietimams, tad nuspręsta suteikti pirmąją metodinę pagalbą joms ir gaires regiono turizmo rinkodarai.

„Vis dar neiname koja kojon su globalėjančiu pasauliu. Informacija apie šį regioną nepasiekia turisto, nes turizmo informacijos centrų pateikiama informacija – pasenusi, nėra pritaikyta įvairioms grupėms. Šio renginio tikslas – pakloti pamatus turizmo rinkodarai regione. Buvo išskirtos prioritetinės rinkos pajūrio regionui ir darbo grupėse išdiskutuoti produktai, kurie galėtų būti aktualūs joms“, – sakė K. Kionies.

Turizmo specialistai išskyrė, jog pajūrio regionu labiausiai domisi vietiniai Lietuvos turistai, tiek jauno, tiek vyresnio amžiaus svečiai iš Vokietijos, kaimynai iš Rusijos ir Baltarusijos bei keliautojai iš Skandinavijos šalių. Ateityje galimas turistų srauto iš Jungtinės Karalystės (jeigui atsiras skrydis į Palangą) ir Lenkijos (jeigu atsirastų vandens kelias per Kuršių marias) padidėjimas.

Specialistai atkreipė dėmesį

Specialistai atkreipė dėmesį į tokias specifines sritis, kaip paukščių stebėjimo turai pamaryje, pigesnis nei kitur ir turintis gilias tradicijas bei infrastruktūrą vandens sportas (vėjo aitvarai, buriavimas, vėjaračiai), bėgimo maratonų turizmas („Vilties bėgimas“, bėgimas Neringoje), dviračių turizmas, karinis turizmas, apimantis Klaipėdos gynybines baterijas ir karinę raketų bazę Plateliuose, istorinis turizmas, akcentuojant baltų genčių lankytinas vietas, apeigas (gyvosios istorijos renginiai). Akcentuota gamtos įvairovė geografiškai nedidelėje teritorijoje, lietuviško maisto ir gėrimų kultūros populiarinimas.

Renginio organizatoriai pabrėžė, jog viena svarbiausių sąlygų, populiarinant pajūrio regiono turizmą, yra dirbti visoms savivaldybėms drauge, o ne atskirai.

„Pasaulio kontekste pati Lietuva yra labai maža ir mažai žinoma. Jeigu turistas vyksta į Klaipėdą, jis neidentifikuoja mažesnių miestelių. Skuodas, Šilutė nėra pajėgūs išreklamuoti save pasauliui savarankiškai. Todėl visos savivaldybės turi reklamuotis bendrai ir kurti bendrus produktus“, – sakė K. Kionies.

Klaipėda, Kurk Lietuvai, rinkodara

Susijusios naujienos

  • Socialinis receptas – kaip dalyvavimas bendruomenės veiklose gali padėti vyresnio amžiaus žmonių psichikos sveikatai

    Elena Gaudiešiūtė

    Prognozuojama, kad 2030 m. kas trečias Lietuvos gyventojas bus vyresnis nei 60 metų, todėl vienas svarbiausių šalies uždavinių tampa orios, sveikos ir pilnavertiškos senatvės užtikrinimas. Vyresniame amžiuje ypač dažnai pasireiškiantys rizikos faktoriai psichikos ligoms atsirasti yra:Skaityti plačiau

  • Kaip Klaipėda kuria kūrybinių industrijų hub’ą?

    Kurk Lietuvai

    Kurk Lietuvai dalyvė Austė Černiauskaitė šį pusmetį išvažiavo dirbti su „Klaipėda ID“ ir „Versli Lietuva“ ties kūrybinio verslo rinkodaros stiprinimo Klaipėdoje. Važiuodama į Klaipėdą nežinojau, ko tikėtis. Persikėliau iš Vilniaus į visai kitą Lietuvos pusę, kur nei draugų,Skaityti plačiau

  • Kaip finansiškai motyvuoti savivaldybes pritraukti privačias investicijas

    Kurk Lietuvai 1 comment
    Nuo gegužės mėn. Jonas ir Dovilė „Kur Lietuvai“ projekto metu ieškojo būdų, kaip motyvuoti savivaldybes investuoti į verslo aplinkos gerinimą ir skatinti privataus sektoriaus darbo vietų kūrimąsi. Pirmasis klausimas, kurį spendė dalyviai – kodėl savivaldybėmsSkaityti plačiau

  • Lietuvos savivaldos sistema

    Kurk Lietuvai
    Šiuo metu daugeliui Lietuvos savivaldybių trūksta orientacijos į verslą. Egzistuoja neišvystyta verslo aptarnavimo kultūra: nėra su investuotojais dirbančių savivaldybės atstovų, nestandartizuota informacija apie nekilnojamo turto ir žemės mokesčio lengvatas, trūksta informacijos anglų kalba. Be to,Skaityti plačiau

  • Naujos Vilniaus miesto savivaldybės duomenų atvėrimo taisyklės

    Kurk Lietuvai
    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorė šią savaitę patvirtino naujas Duomenų atvėrimo taisykles. Taisykles padėjo parengti jaunųjų profesionalų programos „Kurk Lietuvai“ dalyviai – Edvardas Pocius ir Algirdas Lapinskas. Jaunųjų specialistų tikslas – Vilniaus miesto savivaldybėje įgyvendinti tvirtus atvirųSkaityti plačiau

Kita naujienaAnkstesnė naujiena

›  Apie mus

›  DUK

›  Galerija

›  Privatumo politika

Kontaktai:


Monika Merkytė 

Programos „Kurk Lietuvai“ vadovė 

El. paštas: monika.merkyte@investlithuania.com

Tel.: +370 699 69425


Ieva Jurkonienė 

Programos „Kurk Lietuvai“ koordinatorė 

El. paštas: ieva.jurkoniene@investlithuania.com

Tel.: +370 601 05141


Adresas:
 Upės g. 23 - 1,
III aukštas, LT-08128 Vilnius

Kurk Lietuvai

Programos organizatoriai

Investuok_lietuvoje_white
ukio_ministerija_white
Kuriame_Lietuvos_ateitį_white
Visos teisės saugomos 2019 Kurk LT    SOME.LT    Prisijungimas nariams
  • Pagrindinis
  • Apie mus
  • Projektai
  • Dalyviai
  • Naujienos
  • Atranka
  • Kalba: LT
    • LT LT
    • EN EN
Kurk Lt